Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Varlığımdan yokluğuna

Varlığımdan yokluğuna
 

Sen düşlerimin cebinden çıkardığım  

Sararmış fotoğraflardaki adamlara beziyordun  

Yüzünde tanıdık bir tebessümle bakıyordun gözlerime  

Boşuna değildi biliyorum  

Seni bunca sevmelerim  

Sana güveniyordum  

Seveceğine olan inancım hiç eksilmeden  

Seviyordum seni  

Hep sana yazdım son kez dediğim şiirlerimi  

Kimse bilmedi  

Oysa üstünkörü okudukları şiirlerimde hep senin adın saklıydı  

Evet sakladım seni  

Bugün olmaz dedin yarınıma  

Yarın olmaz deseydin geleceğime saklardım  

Ben seni sevdim  

Çıkamayacağım kuytularda saklanıp soludum aşkını  

Ama sen sus  

Söyleme sevsen de beni  

Benim sevgim sandığından da büyük yüreğin yetmez  

Zaten aramızda kalsın ama  

Aşk pekte hoş bir şey değil  

Üzülmeni istemem hiç de istemedim  

O yüzden kal olduğun yerde  

Seni birilerine anlatırsam kızma bana  

Aşktan dostlara sığınışımdır bu  

İşte böyle, beklemiyorum seni  

Onun için boşuna koşup da yorulma,  

Beni sevmek için biriktirdiğin umutların ardından  

Ayağına takılan düşlerinin  

Seni incitmesini istemem...  

 

 
Toplam blog
: 7
: 172
Kayıt tarihi
: 29.07.11
 
 

Ben değişmeyen hüzünlerin içinden çıkmış bir yalnız... Sesimin küçük yüreklere merhem olması umud..