Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Varlığınla gölgenle de olsam

Varlığınla gölgenle de olsam
 

Yoruldum her sabah, camdan seni görmeyi beklemeyi

 Dönüşüne ait düş görmüş gibi hayal ederek seni görmeyi

Sana bakarak uyumayı hayal etmekten beklemekten usandım

 Artık  yoruldum sensiz rüzgara özlemlerimi savurmayı

 Aşk dolu yarınları savurmak için yerden aldığım yaprakları uçurtmayı

Biliyorum halini camdan sinsice bakarken gördüm seni saklama gözlerini

 Bir  bilsen yanımda olsan da görsen halimi, duysan aşkımın biz diyen sesimi

 Öpsen gül dudaklarınla dudaklarımda ateşten busenle

Hırçın fırtınalarım dinse busenle

Sevindirsen bende emanet duran seni ve kalbimi gülüşünle

Geceyi  andıran düşlerime gelişinle güneş açtırtsan ömrüme gelişinle

 Gelmezsen de gelmeyişin gönlümü yaksa da, acılarına rağmen seni seviyorum,varlığınla gölgenle de olsam.

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..