Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Varlık içinde yok olmak

Varlık içinde yok olmak
 

alıntı düzenleme


Milliyet gazetesinde çok büyük bir ailenin içinde kendimce bir yer edinmeye çalışıyorum…

Kolay değil yaklaşık iki ayda 34 .000 kişi tarafından sayfam ziyaret edildi…

Dünya ve siyasi konularda yazdığım yazılar ilgi görüyor..

Hepsinden önemlisi 2500 ya yakın blog yazarının görüşlerini de bir vesile ile okumuş oluyor, gilenmiş oluyorum..

Orada bir sevgili arkadaşım “birlik içinde bireysellik, çokluk içinde sıradanlaşma” gibi harika bir cümle kurdu…

Umarım o kategoriye dahil olmam.

Birlik içinde “değer katan”, çokluk içinde “aranılan” olmak en büyük hedefimdir…

Bireysellik “ben” ve benzeri duygular gerçekten insanı sıradanlaştırıyor…

Ben yine arkadaşımın dediği gibi öz değerlerimi, mizacımı, bireysel ve toplumsal birikimimi orada bulanan okurlarımıza ve arkadaşlarıma gerekirse fark edilemeden enjekte edebilirsem dünyanın en mutlu insanı olacağım…

Varlık içinde yok olmak kolaydır.Varlık içinde bir varlık olup “değer” yaratmak önemlidir.

Yorumlar alıyorum, yorumlar yazıyorum…

Arkadaş listem bayağı kabardı..

Bu şunu gösteriyor. Demek ki benim de bilgiye değişik paylaşımlar okumaya ihtiyacım vardı.

Bir yanımız noksan olan işleri tamamlama telaşı da diyebiliriz buna. Bu bilgi olur, görgü olur, duygu olur, olurda olur…

İnanın daha renkli oldu hayatım..

Beni buralardan oralara taşıyan yine dikkatli okuyucularımın teşvikidir…

Onlar istedikçe bir şekilde yazmaya duygu ve düşüncelerimi dikkatli insanlarıma sunmaya devam edeceğim…

Çok güzel bir hafta sonu dilerim size…

Hayırlı iftarlar efendim…

Sevgi ve saygılarımla

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..