Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Varsa varsa eğer dedim...

Varsa varsa eğer dedim...
 

Kurudu neşemin kaynağı, duygularım azaldı.
Her giden yıl bir şeyler alıp götürdü yaşamımdan.
Ben eski ben değilim ama, zaman yine o zaman.
Dudaklarımda eski tebessümlerin izi kaldı.
Çok mutlu bir insan olarak çıkmıştı ama adım.
Nerede?
Hani nerede o deliksiz uykularım
Bu kadar erken mi sönecekti bunca arzularım?
Ben mutluluğu başkalarının gözünde yaşadım.
Yoktu büyük sevgilerim, delicesine olan
Herkes gibi anlaşılmak istiyordum, sevmelerden önce...
Herkes kendince sevdi beni.
Sevmelerini hissettirmeden.
Herkes bir kalıba koydu sevdalarımı kelimelerle süsleyerek,Ne hissettiğimi BİLMEDEN...
Yeter artık koymayın bir kalıba sevdalarımı, sunulan önünüze ne bir su, ne de başka bir içeçek...
Kelimeler bitse bile gene de yeşeriyolar... Varsın bi hizzada olmasın bu hayatta ne çıkar... Neyin düzeni var bu hayatta.... Ne tam hayatlarda... Bir yarımlık var... Tamamlanamayan bir eksiklik... Düşündüm Yaşadığım müdetce ben, Olmaz bir şey istemedimdi oysa . Bir insana verebileceğinden fazlasını beklemedim oysa... Benden beklenenelerin yanında...Kattığı yüreklere anlamı varsa...
Varsa varsa eğer dedim...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..