Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '16

 
Kategori
Güncel
 

Vatan hainlerine bir sevinç kaynağı daha. 29 şehit... Umarım artmaz... Derken 38 oldu.

Vatan hainlerine bir sevinç kaynağı daha. 29 şehit... Umarım artmaz... Derken 38 oldu.
 

"Teöre" ve özellikle de "PKK'ya" destek vererek arka çıkanlar da dahil olmak üzere...


İlk alınan bilgilere göre, katliamı gerçekleştirenler PKK'lı imiş...Ne fark eder ki...Bu saldırının arkasında FETÖ olsa ne olur...?

Bu ülkede, her ikisinin de yandaşları var...Bu yandaşların, yurt dışında olanları dahil, şu anda ellerini ovuşturarak sevindiklerini görür gibi oluyorum...

Üzüntüm sonsuz...Tarif edilemeyecek kadar büyük...

Hükümet bir günlük "yas" ilan etmiş...

Ne yası bu?...

Ben "yas" filan tutmuyorum...

Aynen, PKK'nın şehit ettiği oğlu için, tabutunun başında "onları sevindirmemek için ağlamayacağım" diyen anne ve babalar gibi...

Ben de "yas" tutmayacağım...

"Yas tutmak" bir anlamda "teslimiyet" demektir...

Ben "teslim olmuyorum"; tersine, çok kızgınım; hem de öyle bir kızgınım ki, bu kızgınlık duyduğum acıyı bile bastırıyor... 

Bir bıçak gibi bileniyorum...

*

Bugğnkü "Milliyet Gazetesi'nin" baş sayfasındaki, "ALLAH BELANIZI VERSİN" temennisine yürekten katılıyorum...

Üstelik, Allah'ın verdiği belanın içinde, PKK'ya ve tüm terör örgütlerine "destek vererek arka çıkanları" da dahil edilmesi temennisi ile....

 

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..