Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '17

 
Kategori
Siyaset
 

Vatan için yaşamakta ölmek kadar büyük bir şereftir...

Vatan için yaşamakta ölmek kadar büyük bir şereftir...
 

Öncelikle RABBİM vatan toprağımız için can veren şehitlerimize rahmet etsin aiilelerine sabır versin inşaALLAH.

O insanlar bu vatan için göz kırpmadan savaşıp can veren ÖLÜMSÜZ KAHRAMANLAR. Onlar vatana olan borçlarını genç yaşta hayatlarından vazgeçip Şehadet şerbeti içen yüce insanlar.

Bizler ne yapıyoruz ya da ne yaptık bu vatan için bunu hiç birimiz oturup düsündük mü? 

 Evelerimizde ofislerimizde telefon tablet ya da biligisayar başında sosyal medya da 'kınıyorum' hayinler vs. kelimeler yazarak mı ödüyoruz vatana olan borcumuzu bu şekilde mi kutarmayı planlıyoruz güzel ülkemizi. Bu şekilde ancak sosyal medya da kulaktan duyma bilgiler oluşturulup gençler arasında siyasi çatışmalar oluştulur ve bundan ilerisi asla olmaz. Bu ise ancak bize ülkemize zarar verir. 

Aklımızda o müthiş soru var şimdi (peki ne yapalım ne yapmalıyız?)

Şehitlik Yüce ALLAH ın kaderde nasip ettiği bir mertebedir. Büyük bir şereftir. Sadece şehit olarak mı vatan borcu ödeyebiliriz? 

Bence hayır. Bir söz var VATAN İÇİN YAŞAMAKTA ÖLMEK KADAR BÜYÜK BİR ŞEREFTİR.

Ben bir makine mühendisliği bölümü öğrencisiyim kendim üzerinden örnek vererek anlatmak istiyorum.

Kaderimde şehit olmak varsa gün gelir ve o şerefe kavuşabilirim ama bu kesn değil bunu ancak ALLAH  bilir.

Ben vatan için ne yapabilirim ona gelelim,

İlk olarak vatan sevgimi merkez alıp onun için büyük bir hedef belirleyip o hedefe varana kadar en iyi şekilde çalışarak bölümünde üst düzey bilgilere ulaşıp vatanım için büyük işler yaparak borcumu ödeyebilirim.

Örneğin; makine mühendisi olduktan sonra askere gidip şehit olabilirim burda tek can vererek borcumu öderim ama olmadı diyelim büyük bir silah ya da bir savaş aracı ürettim diyelim o zaman tek canla binlerce can kurtarıp belki de uzun yıllar ülkeme fayda sağlayabilirim.

Bunca sözün cıktığı tek bir kapı var oda ''VATAN İÇİN YAŞAMAKTA ÖLMEK KADAR BÜYÜK BİR ŞEREFTİR''sözüdür. 

Ben ve benim gibi genç kardeşlerimin de yapması gereken bu sözün ışığında vatan sevgisiyle yaşayıp onun için elimizden gelenin en iyisini yapıp vatan için hayırlı evlat olmaktır...

SAYGILARIMLA ....

 
Toplam blog
: 2
: 326
Kayıt tarihi
: 15.08.16
 
 

Makine Mühendisliği öğrencisi ..