Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Vatandaş'ın düzeni..

Vatandaş'ın düzeni..
 

Bugün IMF'ye karşı protesto gösterilerinde iki farklı eylem vardı..

Biri, Taksim Meydanı'ndaki pangaltlı ve sözlü demokratik gösteri,

Diğeri, Şişli'deki yurt içi ve yurt dışı katılımcıların oluşturdukları, IMF'ye protesto eylemi gerçekleştirdikleri sanan yasa dışı terörist eylemciler..

IMF'ye Altmış yıllık bağımlılığımızda, ülkeye birçok Üniversite, demiryolu, Hastane ve benzeri alt yapı yatırımları yapılabilecek kadar aylık sadece faiz olarak ödediğimiz ödemelerden dolayı ülke gelişimini ve kalkınmamızı engellediği için Demokratık protestolara katılıyorum..

Ancak, Şişli'deki bazı iş yerleri ve Bankaların camları'nın indirilmesini kınıyorum..

Ülkedeki Bankaların bir çoğu IMF destekli kuruluşlar olduğunu ve vatandaşı gıdım-gıdım kemirdiklerini de biliyoruz, ancak Bankalara ve IMF'ye tepki göstermek camları indirerek değil, vatandaş'ı bilinçlendirip anlatarak tepki göstermemiz gerektiğini düşünüyorum..

IMF'ye ödenen faizlerden dolayı düşük ücret ile çalışan Polis'i taşlamak da IMF'yi protesto etmek değildir.

IMF, 11 Eylül ile birlikte prestij kaybetmeye başlamış ve şimdilerde son sahneleri için kameralar karşısındadır..

'89 yılında Sovyetler'in değişimi ile birlikte yeni Dünya düzeninde Kapitalizm, yirmi yılda doruklara ulaşmış ve bugün çöküş'e geçişin sinyallerini vermektedir..

Peki bundan sonra ne olacak?

Bundan sonra belki IMF'siz bir Dünya düzeni veya iyileştirilmiş bir IMF ile yeni bir Dünya düzeni..

Yani, dünya vatandaşının da söz sahibi olduğu yeni bir dünya düzeni oluşacağını tasavvur ediyorum..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..