Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '11

 
Kategori
Seçim
 

Vatandaşlık görevimi yaptım!

Ben aslında “beyaztürk” sınıfındanım ama seçimde gittim “boztürklere” oyumu kullandım! 

İstanbul 1. Bölgede olmamın özel nedeninden dolayı böyle oldu! 

Yoksa umurumda değildi; o kazanmış, bu kazanmış, Hasankeyf barajın altında kalmış! 

Saat birdi kalktığımda! Dışarıda müthiş bir yağmur vardı! Mutfağa geçtiğimde herkesi beni bekler buldum! Kahvaltı duasıyla çayımıza başladık! 

Hanıma, hemen bir şemsiye bulmasını söyledim! Yağmurlu havalarda dışarı çıkmadığımız için evde şemsiye bulunmadığını söyledi! Böyle genel (seçimler) durumlar için her zaman bir şemsiyeye ihtiyacımız olduğunu ve ilk çarşıya çıkışında unutmaması gerektiğini öğütledim! 

Bu esnada yağmur kesildi! 

Sandık başında seçmen namına kimse yoktu gittiğimizde! Beklemeden oyumuzu kullandım! 

Sandık kuruluna da ufak bir şaka yaptım tabi! 

“Oy kullanma kabininin biri pembe olsaydı keşke!” Dedim! 

“ Niye?” Diye sordu öğretmen! 

“Hanımlar orada kullanırdı!” Dedim! 

Hanım müşahit bu sözümü beğendi! 

“Güzel olurdu!” Diye tasdik etti! 

Seçimler tahmin ettiğim gibi sonuçlandı! 

Bu memlekette un ve sıvı yağ fiyatları birkaç yıldır değişmiyorsa durum iyi demektir! 

Böyle bir kriteri var canım milletimin! 

Canımız sağ olsun! 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..