Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '12

 
Kategori
Müzik
 

Vaveyla - Sıla

Vaveyla - Sıla
 

Ey güzel ruhlu kadın teslim ettim ruhumu şarkılarına, ey güzel dilli kadın gözlerine teslim oldum sayende...

Sıla son yılların belki de en çok dinlenilen sevilen isimlerinden birisi oldu kuşkusuz, her akşam yatmadan ve her sabah baş ucumda albümleri sözlerini tekrar ediyorum dilime dolandı yine bu ara :)

Albümü baştan sona dinleme fırsatını hala yakalamadıysanız çok şey kaybediyorsunuz derim. Sıla'ya yeni sezen diyenlere hak vermemek elde değil bu kadın dinlettiriyor kendini bu kadın içimizi okuyor.. Bu kadın benim canıma okuyor her defasında !! Hey Sıla sen nasıl birşeysin öyle can tellerime dokunan canıma değen ....

Vaveyla albümünde dinleyecek tapılacak parça çok ama benim favorim penceremde dalıp dalıp gittiğim parçam '' Bodrumun Sularıdır '' efendim iyi dinlemeler ...

Hey gidi hey bir vardın bir yok
Nasıl becerdin unutmayı
Kalbine değdirmeden yaşamayı
Hey gidi hey bir vardın bir yok
Nasıl becerdin unutmayı
Kalbine değdirmeden yaşamayı
İçimdeki ateşle Bodrumun sularına
Sarılıp sarılıp ağladım sönmedim
Sönmedim yeminle
Kalbim kemik olaydı kıraydım kendi elimle
Sana lüzum olmayaydı düşmeyeydim el diline
Kalbim kemik olaydı kıraydım kendi elimle
Sana lüzum olmayaydı düşmeyeydim el diline
İçimdeki ateşle Bodrumun sularına
Sarılıp sarılıp ağladım sönmedim
Sönmedim yeminle
Of be bu ne terktir aklıma zordur
Ben arkanda buruk
Kalbim ekşi koruk mahzende
İçimdeki ateşle Bodrumun sularına
Sarılıp sarılıp ağladım sönmedim
Sönmedim yeminle
Kalbim kemik olaydı kıraydım kendi elimle
Sana lüzum olmayaydı düşmeyeydim el diline
Kalbim kemik olaydı kıraydım kendi elimle
Sana lüzum olmayaydı düşmeyeydim el diline
İçimdeki ateşle Bodrumun sularına
Sarılıp sarılıp ağladım sönmedim
Sönmedim yeminle
İçimdeki ateşle Bodrumun sularına
Sarılıp sarılıp ağladım sönmedim
Sönmedim yeminle
 

 
Toplam blog
: 16
: 1018
Kayıt tarihi
: 12.10.12
 
 

Öğretmen, resimci, kitap kurdu, fotoğrafçı.   ..