Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '22

 
Kategori
Deneme
 

Vazgeç

Bu adam senden 7 aydır sevgisini esirgedi. Şimdi seninle konuşmamasınamı üzülüyorsun ?

Yapma Allah aşkına ! 7 aydır bir güzel kelime duymadın ağladın sızladın yanlızğın dibinde tek başına boğuldun.

Bir damla sevgiye merhamete muhtaçken sana sırtını döndü. Yüzünü görmeye köpek gibi muhtaç olduğun birinin sırtını izledin aylarca.

Şimdi senden uzak durduğu için mi üzüleceksın ! 

Gör artık lütfen gör. 

Sana karşı hala sevgisi olduğunu düşündüğün adam sana bunu bir damla bile vermedi,  göstermedi aylarca. Hala vermıyor. 

Umman kadar sevgisi olsa ne yazar  sana bir damla vermedikten sonra.

Alsın sevgisinide (eğer varsa ki içinde bana karşı   ben artık ondan bile şüphe duyuyorum. sevgi gösterilen bişey değildir içten gelen bir duygudur göstermesede hissetirirdi olsaydı ) kime verirse versin.

Vazgeçmelisin artık. kalmamalı umudun...

Vazgeç artık senden esirgenen sevgiye muhtaç hisstemekten vazgeç...

 

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..