Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '22

 
Kategori
Deneme
 

Kabullenmek

Yaşanılan hiçbirşeyi değiştiremeyeceğimi anladım.

Aylardır uğraşmanın sonucunda seni bir daha asla kendıme döndüremeyeceğimi,

Hayatında hiç bir zaman eskisi gibi bir yere sahip olamayacağımı,

Ve bana bir daha asla koşulsuz şartsız güvenemeyeceğini anladım.

İki  gün evvel sana sarılarak senı sevıyorum derken hala bir beklentim varken;

iki güzel söz duyabilmek için;

Ogün tüm ümitlerimi yitirdiğimi anladım oracıkta.

Seni Seviyorum karşılık gelmiyordu o gün değil aylardır gelmedi.

Aylardır sevildigimi duymadan yaşadım çok çabaladım duymadım ama ona inanmak istedim.

Ama bazı şeyleri olduramayacağımı anladım.

Aylardır çebelleştiğim bir şeyi , 

Bir gün anahtarı kapıda çevirirken kabulleniverdim.

Birşey tık diye yerine oturdu.

Kabullenmek uzun ve ani bir eylem.

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..