Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '22

 
Kategori
İlişkiler
 

Arayış

Aradığımın mutluluk olmadığını sonunda anladım. Aradığım kendimmişim. her seferinde başkalarının  ilgi ve sevgi kıtıntılarında hep kendimi aramışım. Kendimi ararken birçok şeyide kaybettim. Ama şimdi kendi özümde kaybedecek birşeyim kalmadı. iç benliğimde çok daha özgürüm kaybetme korkumda kalmadı. Nereye yaslansam az soluklanıp dinlenebilmek için, hep geri çekildiler. Her arkaya düştüğümde, okyanusun ortasında boğulmamak için hayatta kalmak için çaba sarf ettim. Şimdilerde artık o okyanustaki çaresiz insan da değilim, bir geminin gelip beni bulmasınıda beklemıyorum. Aylardır yüzüyorum , ve kıyıya çok az kaldı biliyorum. 

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..