Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vazgeçilmeyen

Vazgeçilmeyen
 

loadtr.com



Hiç vazgeçmedin benden. Ben senden ne çok geçtim oysa...

Yaşadığım hayalkırıklıklarının acısını senden çıkarıp adını kaç kez sildim belleğimden. Kendi hatalarımı kabul etmeyip, herşeyi senden bildim. Her gideni bahane edip kimbilir kaç kez küfür ettim varlığına. Yok saydım, görmezden geldim, kabul etmedim, yalan dedim, elimin tersiyle ittim seni. Senden gelen hiçbir şeyi üzerime alınmadım. Neye niyet neye kısmet diye geçiştirdim sana dair halleri. İnanmadığım bir masal oldun çoğu zaman, yadsıdığım bir gerçek...Ben senden geçtim ama sen benden hiç vazgeçmedin.

Bugünlerde yine benimlesin biliyorum. İnce hesaplar peşindesin. Attığım her adımın izinde...Zaman zaman sadece benim duyabildiğim ayak seslerin çalınıyor kulağıma. Ensemde içimi ürperten nefesini hissediyorum olur olmaz yerlerde. Ardıma dönüp baktığımda peşimsıra gelen gölgeni farkediyorum. Sağımda, solumda, geçtiğim sokaklarda, bir toplantının tam ortasında, bir hüznün saklı yaşında, bir sevincin kahkahasında, okuduğum kitabın satırlarında, seyrettiğim filmin olmadık bir sahnesinde, bir günün tükenişinde, yeni bir sabahın telaşında, uyurken gerçeğim, uyanıkken düşümde...Ne kadar inkar etmeye çalışırsam çalışayım yavaş yavaş gözlerimde, kulaklarımda, ellerimde, içimde...

Bir ışık yansıması var belli belirsiz okuduğum satırların üzerinde. İşte yine buralardasın. Ne kadar saklamaya çalışırsan çalış belli ediyorsun kendini. Gölgen okuduğum sayfanın üzerinde geziniyor, tek bir satırın üzerine düşüveriyor sessizce...

“İnsanlar yarım yürektir. Bulabilirsen diğer yanını hemen tamamla”

Gülümsüyorum.

Şimdi değil biliyorum. Henüz erken. Aklım kendi sınırlarını aşmaya, yüreğim taşkınlıklar yapmaya hazır değil şu anda. Kendi kendimin peşindeyim daha ben. Kaybettiğim zamanların telaşında kendimi telafi etmelerdeyim. Yol yorgunu hala bedenim. Yüreğim hala toparlanmalarda...

Ama bilirsin beni. Ne kadar kızsam etsem de adımlarım elbet çıkar yine senin olduğun yollara. Yeniden mutlaka seninle anılır, sana dair yazılır adım. Şimdi değil belki. Ama aklımın takvimi yüreğimin mevsimine uyduğu bir gün mutlaka...

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..