Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Vazgeçişlerimden birinden...

Vazgeçişlerimden birinden...
 

Geldiğinde kızarsın diye varmışsın gibi uslu duruyor kalbim. 

Hiçbiryerini dağıtmıyorum hayatımın, toz kondurmuyorum hatıralarıma.
Yoksun ama, varmışsın gibi huzur dolu hayatım. Varmışsın gibi senle dolu.
Sözün bittiği yerde bekliyorum ben seni çünkü aramaktan bıktım artık kelimeleri.
Peşinden koştum cümlelerinin, elime bıraktığın ise "üç nokta" idi.

Ve herşeye rağmen şimdi harflerin bile peşindeyim ben.
Varmışsın gibi, gerçekmişsin gibi dokunuyorum hayaline.
Hayalin bir su damlası bende. Gözlerimden akan, bitmeyen gözyaşım.
Dert ortağım.

Geldiğinde kızarsın diye, şimdiden düzene sokuyorum uykularımı.
Rüyalarımı kontrol ediyorum, kabuslarımı yönetiyorum.
Olur da başını omzuma koyup ta uyursan bir gün ve ben kabus görür de sıçrayarak uyanırsam senin de uyanmandan korkuyorum...
Sessizce uyanmaya çalışıyorum.
Sessizce umudumu arıyorum. Susuyorum.

Tek bir söz değer bu güzel suskunluğumu bozmaya...
Onu ise söylemeyi bırak, düşünmeye bile korkuyorum.
Gelişine hazırlanıyorum.
Sevdiğin şarkıları dinliyorum durmadan.
Hani eskiden kızardın ya sevdiğin şarkıları bilmediğimde...
Bu kez geldiğinde, sırf kızma diye, eşlik edeceğim o şarkıların her birine.
Sırf bu sefer gitme diye, bir tek o şarkılar olacak dilimde...
Sırf geldiğinde öpmezsin diye, kırmızı rujumdan mahrum dudaklarım.
Kupkuru, mühürlü. Dudaklarım bile sana hazır.
Herşeyi bırak kalbim hazır sana.
Tıpkı senin bedeninin her an başkalarına hazır olduğu gibi.

Bazen düşünüyorum da, ya bir an bile gelmemişsem ben aklına?
Ya bilmiyorsan benim akrebimin, yelkovanımın, saniyemin senle dolu olduğunu?
Ya hiç duymadıysan soğuk bir güz gününde benim kokumu...
Hiç ihtiyacın olmadıysa bana... Hiç özlemediysen veya...
Başka bir gözü özleyip, başka sözlere muhtaçsan...
Her gece başka yataklarda başka uykular uyuyorsan...

Peki tamam. Kabullendim bu sefer gerçeği.
Sildim bütün yaşları gözümdeki.
İçimdeki sevgi de bitti zaten neredeyse, bir başka beyaz tende hayal edince seni.
Dans ederken yıldızlarla gözlerin, gözlerinden uzak seni özlemem artık.
Tamam anlaştık. Çekildim yolundan.
Umutlarımı kaldırdım attım yukarıdan.

Yarın sabah tekrar başlamak üzere, bu gecede vazgeçtim aşkından...

İyi geceler sevgili... 

 
Toplam blog
: 8
: 309
Kayıt tarihi
: 22.04.11
 
 

Telefonun, teknolojinin olmadığı bir zamanda gönülle haberleşmek isterdim ben. Ne yazık ki 93'te sal..