Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Vazgeçtim...

Vazgeçtim...
 

vazgeçtim yüreğimden...


Yüreğimle konuşmaktan

ağlamadan mutlu olmaktan

sorulardan, kuşkulardan, korkulardan

çocuk kalbimi incitmeden

yaşayamadan hayatı, sevdayı

ve yaşlanmadan

kavuşma özgürlüğünün

tutsağı olmadan

ve ölmeden...

...

Vazgeçtim...

her şey den değil belki ama

hiç kimsesiz, yalın yürek ve yarınsız

ve yar demeden arsızca

çaresiz muammalara düşmeden

acabalı soruları düşünmeden

susarak ve susturarak yüreğimi

sensizliğin imkansızlığını haykırarak

zaman tükenmeden

tükenmekten korkarak...

...

Vazgeçtim...

yüreğimle konuşmaktan

ağlamaktan.

Ağlamadan mutlu olmaktan.

senden ve sensizlikte.

1988

Erzurum

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..