Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '22

 
Kategori
Deneme
 

Vazgeçtim

Şimdi senden sahici bir vazgeciş, en görkemli kavuşmalardan daha iyi olacak.

Artık arafta'da değilim. 

Öyle çaba sarf ettin ki gitmem için , bundan sonra kalmak  demek,

İçimdeki duyguları hafife almak demek olur. İçimdeki sana kimse zarar veremez, sen bile..

Vazgeçtim senden. 

Ben gitmeyi bilmiyordum, sadece 1 adım geri çekiliyordum o zamanda sen geldin yanıma.

Her geldiğinde o minicik adımında belki iki normal insan olabiliriz umudunu taşıdım.

Olmadı bırak eskiden sevdigin kadını insan olarak bile tahammül gösterip anlayamadın beni.

Sana hayatında o kalın çizgilerle çizdigin yolunda mutluluklar diliyorum.

Bundan sonra ben yokum. 

Daha fazla kalmaya gücüm yok, sürekli itilip kakılmaya dayanacak halimde yok.

4 ay olucak neredeyse, içindeki öfkenden arındıramadım kendimi.

İçindeki o lanet öfke ve sana hayat boyu mutluluklar,

ilk defa gidiyorum kelimesi var dilimde.

İçi sevgi dolu kalbimi alıp daha fazla hırpalamana izin vermeden,

Gidiyorum...

 
Toplam blog
: 12
: 28
Kayıt tarihi
: 02.03.22
 
 

  "Kaç aydır yaşamıyorum, sadece bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum... Tanrım, yardım et!" ..