Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Ve bir gün beni istesende...

Ve bir gün beni istesende...
 

Şairin dediği gibi ;
''Ve bir gün beni istesende bulamayacaksın ,
Dudaklarında yarım kalacak ismim.''
Yüzüme söyleyemediğin şeyleri haykırmak isteyeceksin,
Herkes duyacak.
Bağıracaksın boğazın yırtılırcasına
Seni seviyorum diye.
Gezdiğimiz yerlerde arayacaksın izlerimi,
Başka gözlerde hasretle beni arayacaksın, beni.
Gülmeyide unutacaksın, hep ben olacağım aklında.
Boşuna soracaksın beni dostlarımdan merakla,
Kokladığın çiçekler bile ben gibi kokacak burnuna.
Mevsimlerinde tadı olmayacak sana, denizlerinde,
Biliyorum, yalancı aşklarında avutamayacak seni.
Gecende gündüzün gibi benimle dolu olacak,
Ellerin tutmak için uzanacak olmayan hayalimi.
Kimse ama kimse ben gibi olamayacaklar sana,
Yüreğinde açılmayacak sevda için bir başkasına.
Kısacası...
Bir gün beni istesende bulamayacaksın,
Çünkü sana hasret yatıyor olacağım
Başucunda taşı olmayan bir garip mezarında.
 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..