Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Ve bitti

Ve bitti
 

Bloğumdaki resim nilambara.blogspot.com adresinden alındı..


Ve bitti!
Başladığı gibi sessizce, gürültüsüz
Yağdı kalbimin kırıkları sel gibi
Görmedin, gözlerin kapalıydı elveda derken.

Parçalandım!
Her aşk gibi izler kaldı bende
Her aşk gibi bir beden büyüdüm
Oysa her aşk gibi değildi bizimkisi
Ya da bana öyle geldi

Ağladım!
Hıçkırıklarım boğazımda düğümlendi
Aşkın bana hep bir beden büyük geldi
Belkide benim aşkım sana yetmedi

Düşler sokağından geçtim bu gece
Düşlerim hep senleydi
Düşsüz kaldım, sensiz kaldım
Sana en ithiyacım olduğunda
Yoktun
Aslında hiç olmadın!....


 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..