Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ve sen kadın

Ve sen kadın
 

heybetli yaşamların
sarı sayfalarından çıkardım seni
ismini telaffuzda zorlanarak
güzelliğin
fırçaların her telinde asılı kalmış
tanımam etmen seni
yazılanlar doğruysa eğer
ve tarih utanmazsa ilerde
savaşların can damarında gezinirmişsin
kılıçların gölgesinde nefeslerini gizlemeden
taş yapılar heybetle yükselirken adına
sen kadınlığının son damlasına kadar
anları doya doya tüketmişsin
gerçekten sevdinmi
hiç bahsedilmez bundan
en ateşli yerinde savaşların aldınmı sevdiğini
ya da bağışladınmı
bir gün daha yaşasın
yaşasın ne olur
bitmez ihtiraslarının
hep doyurucu yanlarında
zevk kuşunun kanadında sakladınmı
bilmiyorum
bildiğim güzel olduğun ki
uğrunda binlerce yaşam gülerek gitti
ve sen kadın
vereceksin hesabını
seni seviyorum
sen tarihin sarı sayfalarında
daha güzelsin
kal öyle
 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..