Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sokaklarında ölüyorum bu şehrin

Sokaklarında ölüyorum bu şehrin
 

Hangi uykusuz gecenin
Hangi ruhsuz sevişmenin
Hangi içilen şarap dolu kadehin
Hangi yalan yeminin
Zehirisin.

Dokunurken ağlayan kadınım
Söyle, sen kimsin

Düşlerimi kaybettiğim gecenin
Ruhumu yitirdiğim sevişmelerin
Şarhoş olup, içersinde yüzdüğüm kadehlerin
birde
senin
hala esirinim.

Dokunurken ağlayan kadınım
Söyle, ben kimim

Hangi sokağındasın bu şehrin
Hangi savaşta meleklerini yitirdin
Hangi işkencenin izlerini taşıyor bedenin
hangi
cehennemin
kelebeğisin.

Dokunurken ağlayan kadınım
Söyle, adın neydi senin

Sokaklarında ölüyorum bu şehrin
Meleklerimi, kutsal ayinlerde yitirdim
Binlerce parmak izi taşısada bedenim
Ben seni sevdim
hala
sana aitim.

Dokunurken ağlayan kadınım
Söyle, adım neydi benim.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..