Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '10

 
Kategori
Haber
 

Ve Tarkan serbest...

Ve Tarkan serbest...
 

Uyuşturucu operasyonu kapsamında gözaltına alınarak adliyeye sevk edilen şarkıcı Tarkan savcılık sorgusunun ardından serbest bırakıldı.

Tarkan'ın İstanbul Adliyesi'ndeki sorgusu saat 14.00 sıralarında başladı ve yaklaşık 45 dakika sürdü. Tarkan'ın ifadesinin yaklaşık 2,5 sayfa sürdüğü öğrenildi. Savcının ünlü sanatçıya uyuşturucu madde içip içmediği sorduğu Tarkan'ın uyuşturucu madde kullandığını belirterek, 'Pişmanım' dediği ifade edildi. Tarkan'ın savcının, "Arkadaşlarına uyuşturucu temin ettin mi" sorusuna ise, "Temin etmedim" yanıtını verdiği öğrenildi.

Sorgunun ardından Tarkan'la beraber iki kişi serbest bırakıldı. Sekiz kişi ise tutuklanmaları talebiyle mahkemeye sevk edildi. Serbest bırakılan Tarkan gazetecilerin arasında güçlükle aracına ilerledi. Tarkan, aracına binmeden önce adliye önündeki hayranlarını el sallayarak selamladı. Cipine binen Tarkan'ın ağladığı görüldü.

Hayranlarından destek
Beşiktaş'taki İstanbul Adliyesi'ne getirilen Tarkan'ın bir grup hayranı adliyeye geldi.

Tarkan'a benzerliği ile dikkat çeken bir hayranı, "Biz Tarkan'ı çok seviyoruz. Onu hiçbirşey bizim gözümüzde batıramaz. Biz onu ibadet edercesine çok seviyoruz" dedi. Bir başka Tarkan hayranı da, Tarkan'ın da hata yapabileceğini belirterek, "Mutlaka hatasını telafi edecektir diye düşünüyorum. Tahliyesi olacak diye umuyoruz ve bekliyoruz. Aksi bir durumda ki, düşünmek istemiyoruz ama o zaman da sabret incitanem diyoruz" diye konuştu. Tarkan'ın hayranları ünlü şarkıcıya "sabret incitanem" diyerek seslendi.

Öğle saatlerinde adliyeye sevk edilmişti
İstanbul'da düzenlenen uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan Tarkan'ın da aralarında bulunduğu 10 şüpheli, adliyeye sevk edildi. Tarkan'ın görüntülenmemesi için polis yine yoğun çaba sarfetti. Tarkan, garaj kapısına sıfır olarak yanaştırılan polis aracına bindirildi. Tarkan ve diğer şüphelilerin bulunduğu araçlar konvoy halinde yola çıktı. Aynı operasyonda gözaltına alınan şüpheliler adliyeye ön kapıdan sokulurken Tarkan, hakim ve savcıların giriş yaptığı kapıdan adliyeye alındı. Tarkan'ın görüntülenmemesi için polis etten duvar ördü. Polis aracından eğilerek inen Tarkan adliye kapısına koşarken kameralara böyle yansıdı. Üzerinde mont ve kot pantolon bulunan Tarkan, saat 09.30'da adliye alınırken gülümsedi. (Kaynak:msn haber)

Tarkan'a geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda kullandığı o illeti bırakarak kendine bir iyilik yapar.

Gözaltına alındığını duyduğumda çok üzülmüştüm. Serbest bırakılmasıyla da bir o kadar mutlu oldum.

Tarkan bu yaa... ötesi var mı :)

sevdim çok sevdim
tanıdım aşkın en saf halini
kokladım gecelerce
bıraktığın eşya ve boş evi
uzanamadı elim telefona
defalarca gidip geldim
yenik düştüm kendime göre göre
gurur sandım aslında ümitsizliğimdin
anladım temelli gittiğini
haklıydın üstelik suç benimdi
sen üzülme gülüm incinme
canımın içi iki gözüm sakın küsme
bana hediye bırak bütün kederleri
ben ağlarım ikimizin yerine
bilirsin aslında adaletsizliğini
istemezdin hani sen de bittiğini
ama kendinden yanadır ya hep yürek
feda edip aşkı korur ya kendini
yenik düştüm kendime göre göre
gurur sandım aslında ümitsizliğimdin
anladım temelli gittiğini
haklıydın üstelik suç benimdi
sen üzülme gülüm incilme
canımın içi iki gözüm sakın küsme
bana hediye bırak bütün kederleri
ben ağlarım ikimizin yerine

:) İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/ve-tarkan-serbest/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..