Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

28 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Veda

Veda
 

Anam gidiyorum ,

Kokumu, gözlerimi bırakarak

Bilirim, gözlerimi uçan kuşlarda ,

Kokumu mor çiçeklerde bulursun

Ağlama demem, ağla anam..

Ağladıkça yüreğin, aksın, çağlasın

Duyulsun gür, gururlu sesi

Vatanınımın, yerinden, göğünden

Yüreğimi de vatana helal et.

Yüreğinin sızısını anlarım ben

Düşünce , bulut olup sarmaladığını,

Martıların dantel gibi üzerimde

Korkularımı uzaklaştırdığını ,

Ağlamanın ayıp olmadığını

Çağlayana olup , gürül gürül, özgürce

uzaklara , güçlü , başı dik yürümemi öğretirdin.

Şimdi,

vakit o vakit,

Ellerinden öpüyorum , kokum gözlerim senin

Yüreğimi vatana helal et , üzülme sakın..

Beyaz dantel örtüm, hep beraberimde ana.

Dönemez tutamazsam ellerini

Yaşım kadar çınar ek.

Altlarında açacak mor çiçeklerde serçeler,

Sesim olacak, baktıkça çınarların heybeti

Öğrettiğin gücüm olacak,

Merak etme beyaz dantelim sana sevgimin

Hep yanında olduğumun işareti olacak.

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..