Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Vefa

Milliyet Blog’da yazmaya başladığımdan beri birçok arkadaş tanıdım. Bazı arkadaşlarla çok güzel diyaloga girdik. Zorlandığım konularda, Bazı arkadaşlarım, gerek telefonda, gerekse yazışarak yardımcı oldular. Kendilerine teşekkür ediyorum. Sayın Hocamız, Abdülkadir Güler beyefendiyi bana tanıtan, Milliyet Blog’un yanında, Fethiye’den, dostumuz, arkadaşımız, Sayın Ünal Şöhret, Dirlik Hocamız. “Hocam! Size de şükran duygularımı iletiyorum.” Tüm arkadaşlarımı tanımakla büyük mutluluk duyuyorum. Bugün Abdülkadir Hocam, bana Söke’den; 27–28 Kasım 2012 tarihli SÖKE EKSPRES GAZETESİNİ

Gönderdiler. Kendisine zahmetlerinden dolayı şükranlarımı arz ederim. Abdülkadir Güler beyefendi o gazetede köşe yazarı. Başarılarının devamını diliyorum. Sayın Güler yazdığı eserler ve edebiyatımıza yaptığı katkılardan dolayı, birçok ödüller almış. Bunlardan sadece bir kaçı şunlar:1973 Cumhuriyetimizin 50. yılında Kemalist Ülkü Dergisi şiir ödülü,1937 Diyarbakır’da yüksek okullar arası şiir ödülü, 1986 yılında Söke Kızılay Şubesi şiir ödülü. Ve daha 11 ödül daha. 27 Kasım tarihli Söke Ekspres Gazetesinde, İSYAN İSİMLİ Şiir Kitabımın tanıtımını yapmış: “BİR ÖĞRETMENİN ŞİİR KİTABINDAN” Başlığını koyarak aşağıdaki şiirime yer vermiş.

Güzel bir yağmur istiyorum

Çağdaşlığı yeşertsin

Güzel bir rüzgâr istiyorum

Hoşgörüyü getirsin

Güzel bir yaşam istiyorum

Güzel bir sevgi

Güzel bir dostluk istiyorum

Perçinleşsin eller

Güzel bir barış istiyorum,

Ölmesin insanlar,

Gülsün gönüller.

……………………………..

Diyen şaire gönülden merhaba diyorum. Diyerek, beni ve kitabımı tanıtıcı yazısını, kendi duygularını da katarak yazmış ve bir şiirimi de eklemiş. Sağ olsunlar var olsunlar, şükranlarımı iletiyorum. Bu güzel dostlukların, kurulup perçinleşmesinde, Milliyet Blog’un önemi yadsınamaz. Teşekkür ederek, sevgi selimi tüm Blogtaşlarıma doğru akıtıyorum. Sağlık ve mutluluk dileklerimle Sayın Hocamın ellerine sağlık, selam, sevgi ve saygılar.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..