Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Vefasızlar sokağı

Vefasızlar sokağı
 

Bütün şiirlerinde aşk hüzün ve en önemlisi albeni var. Hiç okumayanınız varsa şiirlere de size de yazık olur derim...

... prangalar vurdum tüm şiirlerime
adın geçen her şiir artık bu mahkemede sanık
suçlu benim biliyorum
sözlerim kifayetsiz
savunmamda adını söylemişim
vay halime
şimdi bu mahkemede bende sanığım
suçum sabit bulundu
cezamsa müebbet sensizlik...

Ayrılıkla adı birlikte anılır olmuş... Vefasızlar sokağında...

... ne oldu bize bu kadar kısa sürede
neden soruyorum ki
bildiğim bir sorunun cevabını
ben seni çok sevdim
sen beni hiç sevmedin
böyle olan her hikayedeki gibi
filmin sonu yine hüzünlü bitti o kadar
boşuna demiyorum zaten
başaramayacağım bir filmi
mutlu sonla bitirmeyi
bu yüzden kovuluyorum hayattan
her hüzünlü yönetmen gibi...

Sevgiye dair umutlarını hiç kaybetmemiş…

... bir nokta koyamıyorum düşüncelerime
virgüller bırakıyorum hep bu yüzden
yüreğimin en derinliklerinde
belki sende beni
belki birgün seversin diye...

Bir “Gazoz ağacı” var ki...

... yani bu gazoz ağacı dünyada
özgürce söylemeliyiz tüm düşündüklerimizi
ödümüz patlamadan
çekinmeden
başımızı koyduğumuzda akşam yastığımıza
keşkeler bırakmamalıyız arkamızda
sevgileri öyle hafife almamalıyız
onlardır bu gazoz ağacı dünyada
bizi ayakta tutan
babayiğit olmalıyız
“seni seviyorum” derken sevdiğimize
dizlerimizi titretmemeliyiz
kaçan kovalanır hesabı yapmamalıyız
dolaplar çevirmemeliyiz
sevdiğimizin arkasından
afralar tafralar yapmamalıyız
tatmalıyız tüm zevklerini balon da olsa
bir kere geliniyor çünkü
bu gazoz ağacı dünyaya
mutlu yaşayıp
varış çizgisini en mutlu görmeliyiz
varsa öteki taraf
ve yanacaksak günahkarlar olarak
yedi kat altta efeler gibi yanıp
affedilirsek birgün
çıktığımızda cennete
ağırlığımız olsun
günahlarımızla sevaplarımızla...

Bu güzel dizelerin sahibi Sayın yazarım Yusuf Sezgin AYBEY... Şiirleriyle tanışmak isteyenler için adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1798827&rn=8K

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..