Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tehlikeli düşler

Tehlikeli düşler
 

“Düş kurmak değil; bir düşe sahip olmamak budalalıktır." demiş Cliff Clavın Cheers...

Buna benzer sözler duymuştum ama bu en güzeliydi. Sayın yazarım Giz’in profilinde okudum çok beğendim. Düş kurmayanlarınız için hemen bir düş bulasınız diye aktardım... Öyle işte...

Elio D’Anna, “bağımlı olmak her zaman kişisel bir seçimdir. Ne var ki, sen ne istediğini bilmiyorsun, çünkü yıllardır düşlemeyi bıraktın.” demiş.

Herşey düş kurmakla başlarmış. Diğer bir deyimle, istemek başarmanın yarısıymış. Ben söyleyenlerin yalancısıyım...

Tecrübelerime dayanarak; düş kurmanın sadece insanın gönlünü hoş edeceğini söyleyebilirim. Bazen düşlediğimiz şeyler gerçek olabiliyor ama olacağı mı var da oluyor yoksa hayalini kurduğumuz için mi bilinmez.

Faydası olmasa da kime ne zararı var ki... Yüzünüzde birazcık tebessüm oluşturabiliyorsa kalbinizde bir an sıcaklık yaratıyorsa yüreğinize o an can katıyorsa bir yazımda da yazdığım üzere, düşlerin en janjanlısını kurun.

Enteresan bir toplumuz. Düş kuranlar için küfür mahiyetinde sözlerimiz var. İnsanlar hayal kurmaya korkar olmuş!

Hayal kurmakla ilgili bir yazım vardı;

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=39012

Sonuç olarak, düş kurmak iyidir. Hem de en janjanlısından...

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/tehlikeli-dusler/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..