Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Vefasızsın

Vefasızsın
 

*İnsanın içini en çok vefasızlar acıtıyor. Gönül de en çok vefasızları seviyor. Seni çok seviyorum ama sen sevildiğinin farkında bile değilsin*

Hiç vefasızlıkla suçlandınız mı?

Ben çok suçlandım. Sevildiğim kadar sevmemekle suçlandım hep. Belki de haklılar. Körü körüne sevemiyorum hiç bir şeyi hiç kimseyi.

İnsanın hayatta kriterleri olmalı. Sevmenin de sevilmenin de kuralları olmalı.

İnsan bir çikolata bir sakız bir eşya değil. Ben bunu seviyorum diyerek alamazsınız.

Bazen birinin sizi çok sevmesi sizi mutlu etmez aksine size sorumluluk yükler. Sevgiye saygı duymak zorunda kalırsınız, incitmemek kırmamak zorunda kalırsınız.

Vefasızlıkla suçlayanlar vefasızlık kelimesinin anlamını bile bilmiyorlar. Öyle vefasızlıklar yapıyorlarki bin sene yaşasalar kırdıkları kalpleri tamir edemezler.

Nedense hep suçluların sesi daha çok çıkıyor suçlular zeytinyağı gibi üste çıkıyor. Vicdanı rahat insanlar ise kendini savunma gereği bile hissetmiyor.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..