Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

26 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Verdiğim sevgi, ben

Verdiğim sevgi, ben
 

Sessiz gecelerimin ortağı

Korkularımın ikiz kardeşi

Hüznüm,

Tutsak iklimlerimin süreğen

Gediği,

Zulüm havuzum,

Güle güle mutsuzluğum..

Sevgiyle ararken beni

Tanımıştım seni.

Korkum, egom,

Zerren kalmamacasına ,

Aydın aymazlığına,

Selametle uğurluyorum...

Sevgiyle...

Ve........

Beyaza çekercesine geleceğimi,

Özgür iklimlerimin bulutlarına,

Hasretlerimi yüklüyorum

Sevgi dolu film kareleri gibi...

Şimdi, gelececek bu an diyerek

Verdiğimi, beni

Alıyorum............

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..