Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Virüs at izi kalsın...

Virüs at izi kalsın...
 

Sabah bankadayım.

Çalışanların suratları asık..

Günaydın para yatıracaktım..

Sistem yok..

Sistemin Internet bağlantısı ilgili bir şey olduğunu biliyorum..

Acaba sistem kaç gibi gelir..

Belli olmaz, Öğleden sonra bir kez daha uğrayın..

Tamam.Ödemem vardı da bugün.Kesinlikle para yatırmam lazım..

Teknolojinin gözünü seveyim bize yaptırdıklarına bak..Televizyonlara dünyanın parasını ver, bangır bangır reklam yaptırt.."Gelin paranızı bize yatırın” de..

Millette gelsin, para elinde, yatıracağım diye beklesin..

Ödeme olmasa umurumda değil..

Ofise dönüyorum..

Ofiste de Internet bağlantısı yok…Telefonlarda çalışmıyor..Kıyamet gibi..Ne oluyoruz ya?

Yana yana Gani geliyor..

-Ağabey kabloyu çalmışlar..

-Ne kablosu?

-Metresi bir milyar lira olan kablo varmış.Büyükçekmecede, onu çalmışlar! O yüzden hiçbir yerde bağlantı yok..

-Ulan kabloyu çalan ..mızdan donu da çalar!

- Öyle vallaha.

- Şimdi onlar kabloyu çaldılar ya ucuza satarlar ( Ne alakası varsa)..Metresini dört yüzden verirler..

Bizde kitlendik..Müşteriler kredi kartlarını getiriyor, çekemiyoruz..Fatura kesilmiyor..

Hayat durdu…

Her şey tamamda…

Kabloda çalınır mı be?


Öğlen oldu hiçbir iş yok..

Parayı Çorluya götürüp yatıracağım artık.

Bölgeden arkadaşlar geliyor.

Konuşuyoruz…

-Kaynanam elektrik parasını ödemeye gitmiş..Almamışlar…Sistem yokmuş..Sonra Oradakiler konuşurlarken dinlemiş..Cumhurbaşkanı adayı açıklandı ya boykot yapıyorlarmış..

- Kim?

-O kadarını dinlememiş…Valla Allah sonumuzu Hayır etsin…Dur bakalım başımıza daha neler gelecek?

Eveeeet. Senaryolar çoğalmaya başladı..Bende bu gün ne yazacağım diye düşünüp duruyordum..Konduk hazır konuya…

-Ali Ağabey Sen ne duydun..

Ortalığı karıştırmanın tam zamanı…

- Virüs bulaşmış..Bilgisayarlara..Temizlemeye çalışıyorlarmış.

- Doğrudur..Kim atmış virüsü?

Ne diyeyim şimdi..

- Belli değil araştırıyorlar.Hindistan'dan olabilir..(!)

-Adamlara bak yav.Bi virüs, attılar hayatımızı kararttılar..

-Uydudan sürekli bizi izliyorlarmış zaten….Şu birkaç gün içinde bir şeyler olacak ama ….

Saat dört sistem yok.Ben Çorluya gidiyorum..İşin aslını öğreniriz yarın..

Virüs yalanı benim haberiniz olsun.

Diğer rivayetlerin kaynağını bende bilmiyorum..

Foto:www.hayvanlaralemi.net

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..