Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '13

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Vodafone İsimli GSM Operatörünün Kepazeliği II

Vodafone İsimli GSM Operatörünün Kepazeliği II
 

  • 03.01.2013 tarihli Vodafone İsimli GSM Operatörünün Kepazeliği başlıklı yazımdan sonra, ilgili yazı Vodafone Müşteri Hizmetleri servisi tarafından okunmuş olacak ki bu gün itibariyle, Vodafone Cep Bayisi, Vodafone’un cihaz kampanyalarını yürüten ve Cep Bayisinin diğer bir firması, Vodafone Müşteri Hizmetleri servisi top yekün bu sorunu çözmek için çabaya girişmiş durumdalar.
  •  
  • Neresinden bakarsanız bakın kepaze bir durum.
  • Rezaletin ta kendisi…
  •  
  • Günlerdir bu firmadan bir yetkiliyle görüşebilmek için aramadığım yer, çalmadığım kapı, eteğini tutmadığım adam kalmadı… Kimse dönüp suratımıza bakmadı, şimdi her birisi dört koldan sorunu halletmek için bir bir şahsımı arıyorlar.
  •  
  • Arıyorlar da ne yapıyorlar?
  •  
  • Efendim cihaz kampanyasına ilişkin hatların girişinin yapıldığı ve Note II telefonun yarın itibariyle, yani 05.01.2013 tarihinde elimde olacağını söylüyorlar.
  • Söyleyen kim?
  • Her biri dört koldan arayan;
  • Vodafone Cep Bayisi, Vodafone Müşteri Hizmetleri Servisinin Şefi bir hanfendi  ve Vodafone Cep Bayisinin cihaz kampanyalarını yürüten diğer bir firması…
  •  
  • Tabi kepazelik bunlarla bitmiyor.
  •  
  • Ben bu kampanyadan ötürü iki adet cihaza ilişkin sözleşme imzalamıştım. Birisi İpad, diğeri Note II… Kampanyaya ilişkin Note II’nin 05.01.2013 tarihinde elimde olacağını söylüyorlar ama iPad’den haberleri yok…
  • “Peki İPad’in durumu ne olacak?” diye soruyorum.
  • Önce İPad’in kaydının olmadığını, sonra bunun da kaydının yapıldığını ama ellerinde benim istemiş olduğum özelliklerde İPad’in kalmadığını söylüyorlar.
  • “Sonuç?” diyorum.
  • “Size Note II’yi gönderelim, İPad’i sonra gönderelim” diyor cihaz kampanyasını yürütmekte olan birimdeki görevli.
  •  
  • Vodafone Cep Bayisine bağlı olarak görüştüğüm Müşteri Temsilcisine dün saat 15.00 itibariyle, gerek bu cihaz kampanyalarının iptal edilmesini, gerekse de telefon hatlarımın Vodafone üzerinden iptal edilmesini, bunlara ilişkin işlemlerin yapılması için yanıma gelmesini söyledim. Müşteri temsilcisi bu görüşmeye gelmedi ve bu sabah kendisini aradığımda, işlerini yetiştiremediğini ve bu sebepten dolayı gelemediğini söyledi. Ama bir telefon açıp da gelemeyeceğini bildirmek gibi bir nezakete dahi katlanma gereksinimi duymuyor.
  •  
  • Bu sabah itibariyle dört koldan beni arayan bu birimlere benim net olarak söylemiş olduğum şey “Eğer bu cihazlar yarın itibariyle, yani 05.01.2013 tarihinde elimde olmadığı takdirde, Vodafone isimli Gsm operatörüyle olan her türlü ilişkimi derhal keseceğimi” söylüyorum.
  •  
  • Ellerinde İPad kalmadığını söyleyen cihaz kampanyasını yürüten cep bayisinin diğer firması, bu defa İPad için başka bayilerle görüştüğünü ve İPad’i bir başka bayiden temin ettiğini bana bildirdi ve bu İPad’in de bu gün İstanbul’dan kargoya verilmek suretiyle, yarın elimde olacağını söyledi. Hemen ardından arayan Vodafone Müşteri Hizmetlerindeki Şef Hanım da aynı şeyleri tekrarladı ve İPad ve Note II cihazların yarın itibariyle yani 05.01.2013 tarihinde elimde olacağını söyledi.
  •  
  • Ve ben her iki birimde de görevli olan bu hanımlara, “Şayet bu iki cihaz yarın yani 05.01.2013 tarihinde elimde olmadığı takdirde, Vodafone’la olan her türlü ilişkimi bitireceğimi ve hiçbir koşulda sonraki günlerde bu iki cihazı kabul etmeyeceğimi” söylüyorum.
  •  
  • Görüyorsunuz değil mi?
  • Ne kadar hazin, ne kadar kepaze bir durum… Koskocaman bir firmanın düştüğü acizliğe bakın. Bu firma bu türden çalışma yöntemleriyle kurumsallık hikâyesi parçalıyor. Aradan 15 gün geçiyor ama basit bir cihaz kampanyasını dahi yüzlerine gözlerine bulaştırıyorlar. Yok efendim yoğunluktan dolayıymış, yok efendim ellerinde cihaz kalmamış ve daha neler neler.
  • Bir firma başlatmış olduğu bir kampanyanın akıbetini yoğunluğa nasıl bağlayabilir? Ki sorumsuzlukların, ilgisizliklerin ana kalem mazeretidir yoğunluk… Bu türden mazeretler sadece karşısındakini daha fazla aptal yerine koymanın yöntemidir.
  •  
  • Yani demem o ki illa bu firmanın yetkililerinin dikkatini çekmek için, rezilliklerini internet ortamında teşhir mi etmek gerekiyor? Veya ille de “Bu firmayla olan bağlarımı kopartırım” tehdidi mi sallamak gerekiyor? İnsan çığırından çıkıp, kan beynine sıçradıktan sonra bu hizmet verilmiş olsa ne anlam ifade eder, verilmemiş olsa ne anlam ifade eder?
  •  
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..