Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kuşkayası (Turgut Erbek)

http://blog.milliyet.com.tr/kuskayasi

01 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Vuracaklar beni

Vuracaklar beni
 

google görseller


VURACAKLAR BENİ


Gözlerimdeki yağmur bulutlarının
Eli tetikte
Ha çekti, ha çekecek
Can evimden
Vuracaklar beni

Ah Tanrım
Mavi bulutlara, olanaksız düşlere
Sevda ve özlem dolu yüreklere
İzinsiz dalmış gibiyim
Kelebekler gibi çırpınan
Dudaklarıma sözüm geçmiyor
Neden ağladığımı bile bilmiyorum
Ne oluyor bana böyle
Bu deli yüreğim neler yapıyor

Lanet olsun sana dünya
Hep hak etmediklerimi verdin bana
Senin inadına
Benim olmayanları
Bana benzeyenleri
Hayal ettiklerimi
Bedenimi yakmasını istediğim
Kor ateşleri
ve
yüreğimin bamtelini sızlatanları
sevdim.


Not: Buraya yazı koymayalı uzun zaman oldu. Elimde bitirmem gereken bir çocuk romanı var, bitince yine aranızda olacağım.

 
Toplam blog
: 72
: 1492
Kayıt tarihi
: 23.07.06
 
 

Edebiyata ortaokul yıllarında şiirle merhaba dedim. O yıllarda şiirlerim ve yazılarım yöresel gezete..