Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

We could be the same...Yani..!

We could be the same...Yani..!
 

Evrensel Noel Baba...!


Sevgili dostlar;

Dün akşam yine, Eurovision Finali vardı ekranlarımızda... En baştan sonucu söylemek istiyorum; Almanya birinci olurken, Türkiye ikinci oldu ve sevindim... Sevindim diyorum çünkü; Ülkemiz adına alınan her türlü güzel sonuçlara sevinmek, Ulus olmak adına en değerli şeydir... Ama; burada bir parantez açarak, şu yorumu yapmak istiyorum...

''Fransa; Euro 2016 Futbol şampiyonasını kaptı (!), Eurovision Müzik yarışmasında, 12 tam puanla bizi avuttu... İsrail'de bize van minüt dedi ve Ziro (Sıfır) puan verdi... Barış gücü gönderdiğimiz; Dost (!) ülkeler, yüzümüze Tebessüm ederken, arkamızdan sırıtarak güldüler... Sözün özü şu; ''We could be the same..'' yani...! ''

Biz aynı olabiliriz...değer yargılarımızla, kültürümüzle, zenginliklerimizle, insanlığımızla, misafirperverliğimizle, zorda kalana yardım elimizle, zulüme uğrayana göz yummamamızla, komşusu aç iken tok karnına uyku uyumamamızla, doğal güzelliklerimizle, denizimizle, güneşimizle, kumsallarımızla, Rakımızla, balığımızla, boğaza karşımızla, kebabımızla, muhabbetimizle, futbolumuzla, fanatikliğimizle, dört büyüklerimizle ve onlara katılan beşinci büyüğümüzle, kısaca her şeyimizle aynı olabiliriz....ama, kendi içimizde...! bunu bilenler biliyor da, bilmek istemeyenler ise, her türlü alanda bize engel koymaya çalışıyorlar ya, işte bu bana dokunuyor sevgili dostlar...

Bu; Eurovision şarkı yarışmalarını, kendimi bildim bileli takip ettim...Kırklı yaşlarda bir Türk vatandaşıyım...bu zamana kadar hatta dün akşama kadar yine takip ettim...ne için biliyormusunuz..!? Hala bize Dost olanlar, dost olmaya çalışanlar ve dost sandığımız ülkeler kimler diye..? Sonuç; We could be the same yani sevgili dostlar...

Herkese sonsuz saygılarımla, Manga'mıza ayrıca sevgi ve saygılarımla...

Teşekkürler Manga...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..