Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '09

 
Kategori
Teknoloji
 

Windows 7'de ne buldum?

Windows 7'de ne buldum?
 

redhat


Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık 1-2 ay önce evdeki bilgisayarıma Windows 7 işletim sistemi kurdum. Aynı makinede birkaç işletim sistemi kullanan ve Windows Vista'dan bir an öne kurtulmaya çalışan bir kullanıcı olarak büyük bir merak ile kurulum işlemini tamamladım. Veeee Windows 7 açıldı.

İlk dikkatimi çeken şey Windows Vista'ya göre oldukça iyileştirilmiş olan hızı. Gerçekten sistemde arka tarafta çalışan, makineyi çok yoran ve gereksiz olan tonla svchost servisi belirgin derecede iyileştirilmiş. Evdeki bilgisayarımın neşesi yerine geldi diyebilirim.

Grafik arayüzler daha canlı ve yine söylemek durumundayım vistadaki kadar makineyi yormuyor. Ayrıca birçok özellik windows xp deki bulmayı beklediğiniz yerde karşınıza çıkıyor.

Taskbar'a da değinmeden edemeyeceğim. Gerçekten hoşuma gitti arkadaşlar. Taskbar üstüne yerleşen IE ve diğer uygulama ikonlarında güzel ve "hızlı çalışan" bir preview özelliğini beğendim.

Şimdi değişik yazılım geliştirme araçlarını ve uygulamaları Windows 7 üzerinde test ediyorum. Henüz bir sorun ile karşılaşmadım. Size de denemenizi tavsiye ederim.

Bu arada: Microsoft'un sitesinden Windows 7 işçin deneme amaçlı seri numarası alabiliyorsunuz.
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495.aspx -> Bu sayfanın en alt kısmından seçim yapın. Sonra sizi windows live hesabınıza ile giriş yapmaya yönlendirecek. Devam edin, göreceksiniz :)

Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 142
: 1570
Kayıt tarihi
: 17.03.09
 
 

İnternet ve bilişim teknolojileri konularına ilgi duyan, yenilikleri takip eden ve bu yenilikleri pa..