Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '09

 
Kategori
Sinema
 

Yahşi Batı filmi

Yahşi Batı filmi
 

İpini koparan kovboy ve çay içen arkadaşı


Sevgili dostum , Mesut Selek blogunu ne güzel yazmış.

"Yahşi batı" Çok Yahşi olacak!

Bendeniz cennetkuşu, sevgili Selek'in yazısına aşağıdaki yorumu yazdım ve güzel cevabını aldım:


sv.Selek
Çok iyi be.Daha baştan ,bir harf değişikliği anlamı, espiriyi uçurdu. Vahşi-Yahşi..Ne güzel... Filmi izlemeden gülmeye başladım.Sen zaten benden önce başlamışın.Ben, çok sene önce , sırf Red Kit okumam sebebiyle , vitrinlere ''vahşi batı kasabası'' dekoru uygulayarak cebimi doldurmuştum. Mamut

Cevap: Bir zamanlar spagetti kovboylarıyla neşelendik... Bir Avuç dolar İyi-Kötü-Çirkin gibi flimler ve şahane müzikleri halen zevkle dinleniyor.Yavru ile Katip serilerinin anarşi dönemlerinde bile bizleri güldürüp rahatlattığı görüldü... Çocukluğumuzun renkli dünyalarında yer alan , Dalton Kardeşler , Red-Kit vb. çizgiler keskin bir zekanın ürünleri olarak tüm dünya insanını , yediden yetmişe dek sarmalamıştı...Şimdi, Cem Yımaz 'ın Vahşi Batı'yı ''Ti''ye alması, zamanlama açısından çok hoş!.. Umarım , bizleri kahkaya boğacak bir yapıt olur.''Biricik çizerimize'' selam olsun ... M.Selek

Fakat birkaç ilave daha yapmak istiyorum:

Adam daha filmi vizyona girmeden, ince zekasıyla şimdiden şahsen beni güldürmeye başladı bile. İlkokuldayken bay Marshall'ın Kore şehitlerimizin karşılığı olarak gönderdiği süt tozlarıyla bol bol beslediğimiz için erkek çocuklarımıza Cem ve Can adlarını uygun gördük. En sevdiğimiz kovboy da Jonh Wayne idi. Cem çocuk, filmdeki ismini de ''Cem Wayne'' yapmış.

Kemerburgaz ormanlarında film seti olarak bir kovboy kasabası kurulması bile başlıbaşına bir komedi...

''Yahşi batı''

''Cem Wayne''

''Çay içen kovboylar'' bile beni güldürmeye yetiyor.
Sponsor bile sentez!.."Cola Turka"

Allah "good"unu versin Cem , çok yaşa e mi sen !

Cem devam fimleri yapar. Bu filmin devamı da, "İpini Koparan Kovboy" olmalı

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..