Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yalan

Yalan
 

Çok merak ediyorum, acaba hayatında hiç yalan söylemeyen kimse varmıdır diye. Önce kendimi düşünüyorum ne kadar yalan söyledim acaba. Sonra söylediğim yalanları hatırlamaya çalışıyorum birer, birer aklıma geliyorlar. Önce çocukluğumda söylediklerim. Yemek yememek için karnım tok diye ağladığımı, okula gitmemek için karnım ağrıyor dediğimi, kucakta taşınmak için çok yoruldum diyerek yola oturduğumu. Daha ileri yaşlarımda yalanlarım biraz azaldı amma Gine de birkaç yalanım aklıma geliyor. Lisede öğretmenlerime söylediklerim. Kırık not almamak için okuldan kaçtığımda aileden birinin hastalandığını veya uzak bir akrabamızın vefat ettiğini uydurduğum gibi.

Büyüdüm evlenip çoluk çocuk sahibi oldum, amma yalanlarım bazen azalıp bazen çoğalarak devam ettiğini görüyorum. Şimdi insanlara bakıyorum ve onları dikkatle dinliyorum ve görüyorum ki birçok kişi hiç durmadan yalan söylüyor. İşte size bazı örnekler. Politikacıların söylediklerinin en az % 75 i yalan üzerine kurulmuş sözler. Hasta yakınlarının çoğu zaman söyledikleri gerekli veya gereksiz yalanlar. Senin bir şeyin yok diyerek eve getirdikleri hastalarının son günlerine ne kadar yakın olduklarını biliyoruz aslında. Yeni bir giyecek alan kimseye (hiç beğenmediği halde) a ne kadar güzel sana çok yakışmış diyen kimselerin çok fazla olduğunu hepimiz biliyoruz. Daha buna benzer birçok örnek verebiliriz. Her zaman hepimizin söylediği YALAN DÜNYA sözcüğünü hatırlayın lütfen.

Demek ki bu dünyada ölümden başkası YALAN diyen pop sanatçısı çok doğru söylemiş.

 
Toplam blog
: 9
: 415
Kayıt tarihi
: 27.11.07
 
 

1934'de Eskişehir'de dünyaya geldim. 2 yaşında iken babamın Ankara'ya yerleşmesi üzerine o yıldan so..