Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Yalancının mumu

Yalancının mumu
 

beyaz güvercin


Dün akşam güzel bir banyo yaptım. Bir anda bütün pisliklerimden kurtuldum ya da öyle hissettim. Heyecanlıydım onun ailesi ile ilk kez tanışacaktım. İki yılı aşkın birlikteliğimize artık bir nihayet koyacaktık. İçimde bir kuşku ile yaşamaktan bıkmıştım. Bir yıldır yaşadığım, ve son zamanlarda beni saran bu sıkıntı dün akşam beni sarstı ve korkuttu. İnandığım bütün değerleri bu adamla çiğnemiştim. Yapmayacağım dediğim şeyleri yapmıştım. Bu nasıl bir bağlılıktı. Ona zaafım vardı. Her yaptığı şeyi kafam aklıyor, ona hayatımda yer açıyordu.  

Duşumu aldım saçlarımı kuruttum, fönledim ve her zamanki yatağıma uzandım, geç de olsa uyumuş uyanmıştım. Çok çabuk sabah oluvermişti. Bugün benim için büyük bir gündü. Akşam ailesi ile tanışacaktım. Kumaş pantolonu ve üzerine bir v yakalı kolu kısa olan mor rengi bluzumu giydim, hava soğuktu hırka giydim ve evden çıktım. İş yerime gittim. Yapılması gereken işlerimi tamamladıktan sonra bütün gün akşam olmasını bekledim. Sabah onu aradım açmadı. Öğlen beni aradı. Çok yoğunmuş toplantıdaymış. Ne bitmez toplantılar yapıyorlar diye düşündüm. Akşam gidiyor muyuz diye sordum. Neden sordum bilmiyorum zaten karar verilmişti. Aile ile görüşülecekti. Fakat hala içimde bir kuşku vardı. Evet, gidiyoruz cevabını alınca çok sevindim. Yedi gibi Söğütlüçeşme Metrobüs'de buluşuruz dedi. Uzun zamandır gitmemiz gereken ziyarete gidecektik. Onun ailesi ile tanışacaktım. bu benim için çok heyecanlı bir şeydi. Sevdiğim adamın ailesi beni sevecek miydi?  

Öğlen yemeğimizi sipariş ettik . Heyecanla akşam olmasını bekliyordum. Üç dört gibi yanımda götürdüğüm bluzle üzerimde ki bluzu değiştirdim, çoraplarımı değiştirdim, makyajımı yaptım, kendime çeki düzen verdim. Çok güzel olmalıydım. Sevdiğimin ailesini çok sevmeliydim onlarda beni sevmeliydi. Akşam saat altı olmuştu. Ofiste ki arkadaşım defalarca sordu bu sefer gidiyorsunuz değil mi? Tabi ki gidiyoruz. Ne olursa olsun gideceğiz dedim. Ofisten birlikte çıktık otobüse kadar her zamanki gibi birlikte yürüdük. Hava çok soğuktu. Metrobüs'e bindim , kafamdan atamadığım düşüncelerle hareket ettik ve artık Söğütlüçeşme Metrobüs durağına gelmiştim. Saat 6'30 da orada olmuştum. Randevumuz yedi olduğu için beklemeyi tercih ettim. Saat yedi civarlarında aradım, cevap yok. Biraz daha bekledikten sonra tekrar aradım cevap yok.  

Bir mesaj geldi. ‘’Canım bu akşam gidemeyeceğiz sonra anlatırım’’ Son dakika da bu atılması gereken bir mesaj mıydı?. Birkaç kez bu buluşmayı ertelemiştik zaten. Artık bardak taşmıştı. ‘’Şakamıydı bu buz gibi havada seni bekliyorum’’. Telefonunu açmıyordu. Elimde tatlı öyle kalakalmıştım. Erkek arkadaşımın ailesiyle tanışmak için buluşacağımız dakika da gidemeyeceğimizi haber vermişti. Bu adam benim ilerde kocam olacaktı, o güne kadar olacağını düşünmüştüm. Nasıl bu kadar duyarsız olabilirdi. Bir yıldır evlenme planları yapmıştık.  

Annesini aradım. Kendisi ile tanışmıyorduk fakat telefonunu bir şekilde kaydetmiştim. Beni tanıyıp tanımadığını sordum. Bugünkü planlardan haberdar mı diye sorduğumda ‘’hayır hiç haberim yok’’ yanıtını aldım. O an dünyam kararmıştı. Bulunduğunuz yere gelmek istiyorum dedim. Gebze’ de olduğunu söyledi. Kadıköy’de oturuyorlardı ve olanları anlamaya çalışıyordum. Açıktı aslında her şey bir yıldır evlenme hazırlığı içinde olduğum adam beni adice kandırmıştı. Ailesinin haberi olduğunu söylediğinde bile yalan söylemişti. Kandırıldığımı o zaman anlamıştım.  

Bu adam benim sevdiğim ve bütün iyi niyetimle fedakar davrandığım, adi bir dolandırıcı çıktı. Fedakar davrandım dedim. Çünkü ona kredi çekmiştim. İş kuracağını söyleyerek benden kredi istedi. Ben onu ailem gibi gördüğüm için kredi çekmiştim. Oysa ki o beni yolunacak kaz görmüş.  

Daha sonra araştırıp öğrendiğim gerçekler karşısında donakaldım. Çalıştığı firmada çalışmıyormuş, iş yapıyorum dediği insanla en son 4 yıl önce görüşmüş.  

Bu olanları tam unutmaya başladığım anda bir babanın maili ile tekrar yıkılıyorum. Kızı ile evlenme hazırlığı içerisinde olduğunu, araştırdığında benim mailime ulaştığını . S adlı kişi hakkında bilgi almak istediğini yazdı. Yok artık bu kadarı da fazla dedirten olayın tam ortasında kalmıştım. Seviyorum, güveniyorum, evleneceğim dediğim adam beni hem kandırıyor hem de aldatıyor. Bu adamın kızı ile beni aldatmış. Aynı dönmelerde o kızla da çıkıyormuş. Aynı yalanları ona da söylemiş.  

 

 

 
Toplam blog
: 5
: 472
Kayıt tarihi
: 23.02.11
 
 

İktisat mezunuyum. Özel bir sektörde çalışmaktayım. Hayatın bana sunduğu iyi ve kötü deneyimlerden d..