Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Yalnız ve güzel ülkem

"Cannes film festivalinde en iyi yönetmen ödülünü alan . ''Üç Maymun'' filminin yönetmeni Nuri Bilge Ceylan bize gurur yaşattı

Nuri Bilge Ceylan kürsüye çıktı, "En iyi yönetmen" ödülünü aldı.

Önce geçen yıl ödül alan Fatih Akın çıktı sahneye, sonra Nuri Bilge Ceylan...

Nuri Bilge Ceylan’ın söylediği, "Bu ödülü tutkuyla sevdiğim, benim yalnız ve güzel ülkeme adıyorum"

''Yalnız ve Güzel Ülke''
Ve
Bu Ülkeyi ''Tutkuyla Sevmek''
Ve
''Bu Ödülü Ülkesine Adamak''

İşte benim Ülkemin insanı.

Nuri Bilge Ceylan'ı ve tüm çalışma arkadaşlarını kutluyorum.
Umarım sanat, edebiyat, spor, bilim ve hayatın tüm alanlarında bu gibi başarılara ''Yalnız ve Güzel Ülkenin'' insanları ulaşır.
Tabi çok çalışarak.
Şimdiden , yola çıkanlara başarılar diliyorum
 
Toplam blog
: 46
: 1171
Kayıt tarihi
: 17.02.07
 
 

Adana doğumluyum ve Adana'da yaşıyorum. Jeofizik mühendisiyim...