Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Yalnızlığı sevmedim, sevemiyorum...

Yalnızlığı sevmedim, sevemiyorum...
 

Lale devrinden karanlığa geçiş gibiydi benim için yalnızlık. Masallarla avuttuğum benliğim, hesap soruyordu yalnızlığıma. Sabahlara kadar sürecek alevli bir tartışmaydı benim ki. Sonunu bilmesem de emindim cevabımdan.’’Yalnızlığı sevmiyordum’’.Sık dikenlerin arasından yara almadan geçmek kadar zordu benim için yalnız kalmak. Yalnızlıktan köşe bucak kaçıyordum ve her seferinde beni buluyordu. Her kaçtığımda ise sadece yoruluyordum. Geriye kalan ise kalktığımda üzerimde bulduğum, üşümemem için örtülen kırık hayallerimdi.

Kalabalık sürü içinde öksüz kalmış kuzu gibiydim. Sessiz ve sakin. Ağlasam anlayanım yoktu, gülsem aynaya bakacak yüzüm. Etrafımda dolaşan kara bulutlar beni ‘’ben’’ olmaktan uzaklaştırmış, adeta ben olmamı yasaklamıştı. Sahi bu kadar zor muydu kendim olmak?

Gündüz yüzlerce insanla muhatap olup gece yalnızlıktan ağlayan ‘’kendini güldüremeyen palyaço’’ rolündeyim ne zamandır. Etrafımdakiler beni mutlu sanarken, mutsuzluktan kıvranıp hasta oluyordum mutsuz sabahlarda.

Yaşanılası hikâyelerim yoktu benim. Sevgilimle el ele tutuşup yürümedim ıssız sokaklarda. Ve ya o benim omzuma yaslanıp uyumadı hiç. Uyuyamazdı zaten. Yalnızlıktı benim sevgilim. Hiç bir arkadaşım bana ‘’bak, seninki geliyor’’ demedi. Belki de bu yüzdendir kırgınlığım yalnızlığa. Bir gün olsun bana ‘’seni seviyorum’’ demedi. Ben ondan kaçtım o da beni kovaladı.

Hayatım bundan ibaretti. Renkli yazılarla süslenmiş 1001 çeşit resimlerle donatılmış sabahlara kadar açık olan çorbacı gibiydi. Her çeşit var gibi ama yoktu. Sadece yalnızlar rıhtımından kalkan geminin yolcuları uğrardı bu mekâna. Her biri bilmem kaç yıl cezaya çarptırılmış yalnızlık mahkûmlarıydı. Yaşamanın değerini kaybetmişlerdi. Tek tesellileri hesabını ödeyecekleri sevgililerinin olmamasıydı. Hepsinin yüzündeki mesaj aynıydı.’’ Yalnızlık öldürmez; Süründürür.’’

 

 
Toplam blog
: 8
: 150
Kayıt tarihi
: 14.03.12
 
 

Öğrenci, kendi çapında yazar... Eleştirerek riskli yazılar yazar...(eleştrisk) ..