Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '16

 
Kategori
Dostluk
 

Yanlış insanlar..

Yanlış insanlar..
 

Yanlış insanın yüzündeki çizgileri ezberlersin bazen..

Yanlış insana değer verirsin.

Nefesini dinlediğin günleri hatırlayıp pişman olursun hatta.

Hayat ne garip değil mi?

Dünya değişiyor, insanlar değişiyor.

Kendi değişimini bile bazen bir anda, hiç ummadığın bir yerde görüveriyorsun..

Bambaşka insanlarla kahkaha atarken.

Sorgularsın önce hata mı yapıyorum diye,

Ama bulamazsın fazla değer vermekten başka bir hata..

Kırılırsın...

Kabul ediyorum çok çabuk kırılıyorum..

Hatta bu ara fazla üst üste geldi.

Hiç ummadığım insanlara kırılıp uzaklaşırken buluyorum kendimi.

Ama hayatımda ilk defa bir şeyden bu kadar eminim;

Ben yok sayılmayı haketmiyorum...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..