Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '15

 
Kategori
Deneme
 

Yapma be gönül

Yapma be gönül
 

Ne yapıyorum ben?

Neden beceremiyorum ortasını?

Ya çok seviyorum, ya da hiç..

Bu da benim zaafım biliyorum.

Ama çok yoruluyorum.

Hayatıma giren kim olursa olsun baş üstüne koyuyorum ve orada taşıyorum.

Çok seviyorum,

Sevgiden bunaltıyorum..

Sevmek önemli tabiki;

Ama çok değil, kararınca sevmek..

Abartmadan..

Güzel sevmek,

Daima sevmek..

Ufacık bir çocuğa bile paspasın altında rahatlığı veriyorum..

Sus artık çenem..

Kapan..

Bir öğrensen ederi kadar değer vermeyi..

Yoluna girecek herşey..

Ama beceremiyorsun be gönül..

Yapma böyle..

Etme eyleme...

Azıcık ta beynine izin ver işini yapsın..

Devamlı kararlar alıyorsun,

Ama uygulayamıyorsun..

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..