Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Yaratım çalışmaları ile hayatıma çektiklerim

Yaratım çalışmaları ile hayatıma çektiklerim
 

Bir süredir nefes çalışmalarıyla birlikte meditasyona ve yaratım yapmaya başladım. Bu kelimeler size ne ifade ediyor bilmiyorum ama nefesten önce bana çok birşey ifade etmiyordu. Evet, meditasyon yaparak rahatlamak, beyni boşaltmak mümkündü. Biliyordum. Ama uygulamaya gelince, tüm denemelerime rağmen başarılı olamıyordum. Meditasyon sırasında beyni boşaltmak yerine, nerede ıvır zıvır konu var, o anda aklıma geliyor ve beynimi daha çok meşgul etmeye başlıyordu. Bu konuda başarıya ulaşanları, gerçek rahatlamayı yaşayanları çok takdir ediyordum. Yaratım yapmaksa, ne kadar kalıcı sonuçlar verebilirdi. Sen istiyorsun ve oluyor. Kulağa harika geliyor ama olabilirliği var mı?, kafamda hep bir soru işaretiydi.

Hayatın güzelliklerini yaşamak gerekiyordu. Bir şeyler yapmalıydım. Sonra, daha önceki yazımda size anlattığım gibi "Nefes mucizesi ile tanışın!" nefes hayatıma girdi. Nefes farkındalığıyla birlikte stres, korku, endişe gibi duygularla daha kolay başedebilmeye hatta bu duyguları hayatıma hiç sokmamaya başladım. Hayatım kolaylaştı, üzerimdeki yükler azaldı.

Hepimiz insanız, tabi ki her anımız mutlu, huzurlu, neşeli geçmiyor. Anlık motivasyon düşüklükleri, hayal kırıklıkları, anlık öfkelenmeler yaşıyoruz. Çok normal. Ama bu duyguları hemen farkedip, nefesinle eski haline çok kısa zamanda dönebilmek asıl önemli olan! İşte bunu başardım. Yani o kadar da doğa üstü duygular yaşıyorum sanılmasın.

Nefes farkındalığı  ve olumlu duygu durumuna geçtikten sonra, çekim yasasıyla tanıştım. Bu yasa diyordu ki, olumlu ya da olumsuz ne düşünürsen, evren sana üzerindeki enerjiye göre olaylar gönderir. Yani iyi bir frekanstaysan, olumlu duygulardaysan, neşeliysen, mutluysan ve bu ruh halinle neyi baskın bir şekilde istiyorsan, imgeliyorsan hayalinde, sabırlı ol, evren sana verir!!!

Tabi aynı şey olumsuz ruh durumu ve duygular için de geçerli. "Korktuğum başıma geldi!", "Hep beni bulur zaten!" gibi söylemler hepimizin hayatında yer etmiştir. Ama biliyor musun, aslında korktuğunun başına gelmesinin asıl sebebi sen ve korkuların!!! Beyin korkularla meşgulken ve olumsuz frekanstayken, evrenden olumsuzlukları çekiyor. Yani aslında bu duruma sen izin veriyorsun!

Çekim yasasını içselleştirip, hayatıma kattıktan sonra, nefesle birlikte her sabah 10 dakika meditasyon ve yaratım çalışmaları yapmaya başladım. Yaptığım şey, neşeli olduğum saatlerde, nefesimi dinlemek, derinleştirmek, içe dönmek. Meditasyonun ilk şartı buymuş meğer. İşte o anda zihin susuyor. Gevezelik bitiyor.

Sonrasında hayal etmek, yoğun şekilde olmasını istediğin şeyleri imgelemek. Yani derin hayallere dalmak! Öyle ki, gözlerin kapalıyken, gerçek gibi onları görebilmek. Gördüklerini sesli bir şekilde söylemek, bilinçaltına bu istekleri bildirmek!!! İşte tam da her gün bunu yapıyorum.

Müthiş bir mutluluk kaplıyor her yerimi. Her şeyi başaracağıma dair, isteklerimi hayattan alacağıma dair müthiş bir güven ve inanç. İşte o dakikadan sonra tüm bunların olmaması için ortaya çıkan tüm nedenler kalkıyor. Kapılar güzelliklere, bolluğa, berekete açılıyor.

Size önerim; hayal etmekten korkmayın! Bunları sesli sesli söylemekten de hiç korkmayın! Sonrasını bekleyin ve görün!

 
Toplam blog
: 7
: 123
Kayıt tarihi
: 07.06.17
 
 

Nefesin mucizevi etkisiyle henüz tanışmayanlardansanız, doğru yerdesiniz! Nefes farkındalığını ge..