Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

30 Temmuz '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yarın akşam cehennem vereceğim dudaklarına

Yarın akşam cehennem vereceğim dudaklarına
 

Perdesini araladığım yeryüzüne ölü sevgilerle el ele verip, aşağılara doğru, yavaş ve emin kalplerle süzülüyorum..
Yeniden dirilmek için!

Milyarlarca savaşçı diktim gelirken en tepeye.. Güneşin dikkatini çekiyorum üzerime.
Az sonra, aşk için çarpışacağım ışığında.. Sayısız ihanetlerin ve sadakatsizliklerin öcünü peşin verdim..

Hepsini ödeteceğim sıcağında..

Hey sana diyorum vicdansız, vicdansız.
Kara mumlar adadım boşuna yakarışlarıma esir kaldığım için yalanlarına..

Duyuyor musun beni haydi söyle?

Amaçsız korkular sıçrattın can evime, sanma ki şimdi çok aydınlıksın yüzüme .. Tuttum bütün taşların kulaklarını
çekip, çekip fırlatacağım senin yüzsüz yüzüne..

Bulutlar rüzgarlarla uğulduyor, baykuşlar sana doğru uçuyor..

Ey gönlüm, yine de sen bilirsin vazgeç vazgeçebilirsen.. İstersen ben sorayım, sen söyle..

Bilmez miyim bir tek bedelin bedeli yok!

Şimdi, kandiller yanar minarelerde az sonra okunur kutlu ezanlar ve ardından yıkılır bu kulaklar..

Bu akşam karar verdim ''Yarın akşam cehennem vereceğim dudaklarına.''

Nasıl mı?
Acılı dudaklarımla.

Nefsini öldür de öyle gel bana, bir daha bulaşma yalan aşk'lara.

Görüyor musun?

Meleklerin ellerinde kanın var..

Var mısın şimdi gerçek aşk'a?

Zaman mı?
Azan mı?
İkisi de Bu Zaman
Kırkından Sonra Zamanı, Teneşir Paklar A za nı...

Mavi gezegenden sesleniyorum / Yıl İki Bin Altı - Mart Üç

(Sabiha Rana)

***********************************************************

Sevgili Hanımefendiler,

Her zamanki gibi, yazdıklarımı okuyanların büyük bir çoğunluğunu sizler oluşturmaktasınız..
Bana ve ''Emekleyen kalemime'' verdiğiniz bu gurur için, özellikle siz kızkardeşlerime sevdiğiniz çiçeklerle çok teşekkür ediyorum..

Sizler birer ışıksınız..

************************************************************

Fotoğraf mı?
Milliyet galeriden olduğu için, canının istediği vakit değişme özelliğine sahiptir..
Söylemedi demeyin, sonra da bana küslük etmeyin!

http://galeri.milliyet.com.tr/ Dememişmiydim size :)

Yedi Düvel Gönüllere Beyaz Düşler Paylaşımıdır!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..