Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

18 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Yarın ne zaman gelecek?

Ne zaman
İstediğim gibi koşup
Oyunlar oynayacağım
İçimdeki sevgileri
Herkes gibi yaşayacağım?
Bak, ateşim çıktı yine
Bir türlü gelmeyen
Yarınlarımı düşünürken
Söyle
Yarın, ne zaman gelecek anne?

Hep
Yarın yarın diyorsun
Acılarım çoğaldı bak
Gelmeyen yarınlarımı düşünürken
Kanım
Ne zaman normale dönecek?
Herkes gibi
Ben de yaşayabilecek miyim?
Söyle, susma güzel annem
Susma
Yarın ne zaman benimle olacak?

Ağzımdaki maskeleri
Ne zaman atacağım?
Kuşlar gibi kanat çırpıp
Koşacağım
Söyle, güzel annem
Ne zaman
Gülüp eğleneceğim
Acılarımdan kurtulup
İnsan gibi yaşacağım ?

Ne zaman seveceğim
Sevileceğim, aşık olacağım
Arkadaşlarımla top oynayıp
Adam gibi yaşacağım

Bak, yine gidiyoruz
Ankara’nın hastanelerine
Ezberledim
Yollarını, koridorlarını, doktorlarını
İlaç kokan köşelerini
Ezberledim de
Öğrenemedim
Yarının ne zaman bana geleceğini

Biliyorum
Gidersem bir gün aranızdan
Kalacak, özlemle içimde
Hiç gelmeyen güzel yarınlarım
Yaşayamadıklarımla…

Cengiz ÇETİK-15.06.2008…23:57-Finike
Tüm lösemi ve hasta olan çocuklara ve ailelerine armağanım olsun...

 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..