Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '15

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Yarınki sınav

Merhaba,

Yarın müthiş zorlukta bir sınavım var ve ben o nedenle uyumadım.
İnternette sınavım için araştırma yaparken bu blog olayını gördüm, hep aklımdaydı zaten ama şimdiye kısmetmiş. Daha doğrusu sınava çalışmaktan sıkıldımm. O yüzden bende bir başlangıç yapayım dedim. Sanırım bu başlangıcın bugün olması pek iyi olmayacak sonuçta yarınki sınavda bana bunlar sorulmayacak ama ne yapayım bu saat olmuş ve ben hala akademik makaleler okuyarak sınava çalışmaya çalışıyorum. Ayrıca çok da uykum geldi. Bu şekilde makale okumak da pek yardımcı olmuyor açıkcası. Ama neyse sonuçta her şekilde sabahlayacağım için 10 dakika bir yazı yazmak çok bir şey olmasa gerek değil mi? :) 

Yarınki sınav konusuna dönecek olursak, inanın ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Biraz fazla güncel konulardan sorumlu olduğum bir sınav bu ve ben o yüzden takip etmekte zorlanıyorum. Bu nedenle günler öncesinden de sınava çalışamıyorum çünkü her an olaylar değişiyor. O yüzden bende son ana bıraktım ama şimdi de sanki çok fazla birikti gibi. Tek çare hepsini kronolojik sırayla incelemek. O da bilgilerin düzenli toplanması açısından biraz zaman alıyor ama olayları karıştırmaktan iyidir sonuçta. 

Hepsini böyle yazınca ders çalışmam gerektiği iyice gün yüzüne çıktı, iyisimi ben tekrar döneyim çalışmaya. Yoksa yarınki sınavda yazabileceğim tek şey sabah haberlerinde duyduğum acele bilgiler olacak.

Bana başarılar dileyin ;)

 
Toplam blog
: 7
: 405
Kayıt tarihi
: 05.01.15
 
 

Öğrenciyim demem sanırım her şeyi açıklar. Burda her şey kafama göre, yani bana göre .  ;) ..