Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Yaşamak güzel...

Yaşamak güzel...
 

Sebep arama...Gülümse...


Bu sabah aynadaki yüze ilk kez görüyormuş gibi baktım. Güldüm dolu dolu ve "günaydın" dedim. Başka kimseye söylemesem de.

En yeni giysimi giydim bu gün; en güzel parfümümü kendim için püskürttüm havaya ve çiseltisine bıraktım kendimi. Saçlarımı en çılgın dalgalarıyla savurdum şöyle, bir kedi yürüyüşü yaptım boy aynasında. Göz kırptım tüm umutsuzluk ve hüzünlerime, " bugünlük sizi almıyorum yanıma çocuklar" dedim. Çantama en sevdiğim türden bir kitap attım. Şehrimiin denizle komşuluğu olsa sahile çıkartmıştım yolumu mutlak gün içinde. Öğle yemeğinde yediğim ister bir simit isterse padişah sofrası olsun... Ama bana "Afiyet Olsun"... Yemeğimden bir parça köşedeki kara kedinin ya da daldaki küçük serçenin olsun.

Yürürken taşan enerjimden nasiplenmek isteyenler bana doğru sokulsun. Işıldadım, parladım bugün. Tebessümüm yapıştı kaldı dudağıma, tanıyorlar sanıp güldüler beni görenler de.

Akşam iş çıkışında eve koşmadı adımlarım. Pazarda, mağazada bir kaç kişi daha nasiplensin cömert gülüşlerimden diye hiç almayacağım şeylerin pazarlığını yaptım bu akşam. Arkamdan kızmak gelmedi içinden dağıttığım tezgahlar için kimsenin. Saçma sapan gülümsedi tüm satıcılar.

Aldığım sıcak ekmekle evime girdiğimde mutfağım, masam güldü. Yemekler daha bir lezzetli geldi şakalaşılan soframda. Şöyle ağdalı bir romantik film oldu gece programımda, demli çaya eşlik eden. Yatağa doğru giderken hala gülüyordum gün boyu yaşattığım neşeyle. İyi geceler...

Sabah yeni bir güne uyanabilirim ya da bu gece hayatım son bulabilir de... Ama bugün güzel yaşadım be:)

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..