Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Gel

Gel
 

Sakladım tanelerimi...Gel...


Vakit ayrılığı vurduğunda dizdim gözyaşlarımdan incileri koynuma

Sen geldin; kaldırdım tanelerimi

Sen varken ağlamak yok, yakışmaz varlığına gözyaşları

Döndüğünde yüzünü benden uzaklara ve bıraktığında sevgimi kucağıma

İşte o zaman saklandığı yerden çıkarır tekrar dolarım boynuma

Kaçınılmazı buysa sevdamızın hazırda olacaklar daima

Sen varken asla olmaz ama; istersen inanma senin için ağladığıma

Yanımdayken içim dışım gülüyor ya; sen hep öyle bil beni

Sen varken gülüşlerin en parlağıyla dolacak dünyamız

Tüm acı yokluğunda sarıyor, zehrimi akıtmaya başlıyorum o yoklukta

Akıtmak ta değil bu ya... Iğıl ığıl sızıyor göz pınarlarımdan

Dönmedikçe sevdama; kararıyor incilerim bak

Değeri artıyor siyaha bulandıkça tanelerimin

Ve senin...

Daha içerden daha acı seslenir oluyorum; Gel

Gelmedikçe çığlığım büyüyor; Gel

Özlemek yarasına tuz basmak için de olsa Gel...

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..