Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Son bir kart daha...

Son bir kart daha...
 

...


Yanıldın hayat senden vazgeçebilirim

Değişmez sandığım herşey ama herşey değişirmiş zamanla

Ben de değişebilirim

Hava gibi, su gibi, toprak gibi; temizken kirlenebilirim

Yapamadığım şeyleri bir bir yapabilirim

Ama belki yapmaktan vazgeçebilirim

Dün en sevdiğim çiçek güldü bugün sadece vahşi kırçiçekleri

Neden olmasın

Sevdiklerim kendiliğinden değiştikleri gibi ben de bir zamanlar sevdiklerimden başka şeyleri sevebilirim

Dünde kaldı dün sevdiklerim

Bugün belki nefret bile edebilirim

Bir tarihte çok sevdiysem seni ve istediysem arzuyla, şehvetle, gözü dönmüşçesine

Şimdi hala istemem ki gerekir aynı şiddetle

Seni sevdiğimde dikilen fidanlar bugün kocaman bir ağaç

Ama belki de öldü pek çoğu çeşitli hazin sebeplerle

Neden yaşatmak için bunca çaba kurumaya yüz tutmuş fidanları

Belki de ölmeleri gerekiyordur birilerinin

Diğerleri yaşasın, soluk alabilsin diye

Neyin yaşaması neyin ölmesi gerektiğine ben nasıl karar verebilirim

Ya da siz

Zorlamasak, itelemesek te bıraksak huzur içinde bitse ömrü doğal sürecinde

Değişse herşey ve yeniden dağıtılsa kağıtlar oyunculara

Yeniden başlasa oyun, yeni düzeninde...

Olmaz mı?..

 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..