Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Yaşamın ince tozu tutku beni affetse

Yaşamın ince tozu tutku beni affetse
 

Yaşamın İnce Tozu Tutku Beni Affetse


Tutkuyla sarmalı bütün dünyayı sesim

Çileden kanlı paçavraya dönmüş yüreğim

İsyan etse de

 

Pencerelerin içine kadar sinmiş korku

Kişner dışarıda cama vuran rüzgar

Yelelerini çarparak

 

Gelmeyecek biliyorum beklediğim

Yorgunum geçmişin yüküyle

İnleyen ve kıvranan sinir yumağıyım

 

Akıllı uslu mini minnacık bir kızdı

Yüzünde solmuş bir çiçek gölgesiyle

Ruhunda aslan fısıltısı bir gurur

 

Kaburgalarım çöktü ah üzüntüden

Kömür kesildi öpücükleri

Dudağımın çatlağında

 

Yüceltse içimdeki ozanın sesi

Bilisiz bir şarkıyı umutla seslendirerek

Çiy düşmüş çiçekler şenlense

 

Çırpınıp döğünüp dururken

Başımdan aşağı dökülen iki damla kan

Yaşamın ince tozu tutku beni affetse

 

Sevecenliği ateşe verdim

Kendimi çarmıha gerdim

Golgota tepesinde

 

 

 

 

 

 

 

Akan her bir damlada

Ruhumu çiğnedim ayaklarının altında

 

Sırılsıklam kirpiklerin hatırına

Bastıracak gebertecek bir yer bulsam

Öfkemi kuyuların dibinde

 

O gece balyozla beynimi ezecek

Sığınacak bir yer bulsam

Karanlık sokakta kaybolmasam.

 

Su Perisi ! Su Perisi ! Su Perisi !

Al beni içeriye

Bu öfkeden  küçülmüş ozanı

 

08 / 02 /2006  Mehmet Özgür Ersan 

 

 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..