Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '10

 
Kategori
Dostluk
 

Yaşasın Newyorker;Yaşasın kralımız!

Demokratik bir seçim sonunda, gönül rahatlığı ile tacımı yeni kralımız Newyorker’a teslim ediyorum arkadaşlar!

Doğrusu da buydu!

Dağ fare doğurmadı! (deli miydi ki!)

Sevgili Newyorker baştan sona kadar yarışı önde götürdü ve ipi göğüsledi!

Biliyordum!

Aslında bu malumun ilamı oldu!

Olsun!!

Bunun gelecek yılı da var arkadaşlar! Ölmez de sağ kalırsak, ya da kalırlarsa gene aday olabilirler!

Şansları yoksa da kâğıt üzerinde var!

Okuldan arkadaşım vardı Yılmaz! Milletvekili seçimlerinde aday olmuştu. Üçüncü sıradan. Partisi iki Milletvekili çıkardı o ilden.

Seçimin ertesi günü Pendik’te pastanede gördüm onu.

“ Yılmaz, az daha Milletvekili oluyordun!”

“Aslında ikinci sıradaydım ama Mesut Bey rica etti üçe aldı beni. Doğruyoldan bir abimiz bize katılınca yerimizi ona verdik!”

“Ne kadar masrafın oldu?”

“Elli milyar gitti!”

“Az gitmiş!”

“ Ben az harcadım gene! Yoksa en az iki yüz milyar giderdi!”

Efsane Fenerbahçeli Metin’e teşekkür ediyorum! Masrafsız külfetsiz kral seçiyor!

Demokrasi bu işte!

Bu!

http://blog.milliyet.com.tr/adayim_newyorker_/Blog/?BlogNo=278467

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..