Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Yaşasın özgürlük

Yaşasın özgürlük
 

fotoajans.bloggum.com


Seninle birlikteliğimiz buraya kadarmış bir tanem,
Artık göğsümün zirvesinden sana, “Hoşça kal” diyorum.
İçimde ne bir özlem kaldı, ne bir pişmanlık heyhat!
İşte sensizde geçermiş zaman, sensiz mükemmel hayat

Ayrılamam sandım senden, hep korktum yalnızlıktan,
Sensiz yapamam sanırdım içmeden, ne korkutucu hayat,
Hep sana sarıldım ben, kimsesiz biçare hissettiğimde,
Bir parçam gibiydin bir tanem, uykusuz gecelerimde.

Az zaman geçirmedik birlikte tam bir yarı ömür
Ama yeter artık yeter, tek taraflımı arkadaşlık, dostluk
Ne kıymetimi bildin, nede kadrimi bildin her iç çekişimde,
Nefessiz bıraktın beni en sağlıklı dinç günlerimde,

Artık göğsümün zirvesinden sana “Hoşça kal” diyorum,
Seninle birlikteliğimiz buraya kadarmış, bir tanem.
Dost sanmıştım seni, oysa ne çok yanılmışım,
Zor değilmiş sensizlik, seninle çok aptalmışım.

Bundan önce, sadece 14 ay süren bir sigarayı bırakma denemem olmuştu.

Tekrar başladığımda, günde iki pakete çıkarmıştım sigara miktarını.

İstediğim zaman tekrar bırakacağıma öyle emindim ki…

Nerden bilebilirdim tuzak kurduğunu. Bir Havana Purosuyla tekrar başladım.

Aradan tam 5, 5 yıl geçti. Vicdan azabı dolu 5, 5 yıl. Sağlıksız…

Bir insan kendini böylesine göz göre göre nasıl zehirleyebiliyordu?

18 Mayıs 2008 tarihinde; bu kez aynı tuzağa düşmeme kararıyla, hem de en stresli günlerimde sigarayı tekrar bıraktım.

Sağlığım en önemli kazancım oldu.

Maddi olarakta kazançlıyım.

Ama asıl "VİCDAN"ım çok rahatladı.

Çünkü bana göre aklı olan veya akıllı olduğunu iddia eden herkes sigaradan uzak durmalıdır.

Yoksa insanın kendisine saygısı kalmıyor.

ALLEN CARR “SİGARAYI BIRAKMANIN KOLAY YOLU”

Sigarayı herkes bırakabilir. Hiçte zor değil. Sadece yukarıdaki kitabı okuyun ve uygulayın.

Tabiki bırakma isteği duyuyorsanız.

Hem vicdanınızda rahat eder…

 
Toplam blog
: 144
: 899
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Gazete ve kitaplara hep tersten göz atar, daha sonra okumaya başlarım. Bu özelliğim devrik cümlel..