Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Yaşasın sonunda benim de bir ağacım oldu...

Yaşasın sonunda benim de bir ağacım oldu...
 

O kadar mutluyum ki. Sonunda benim de bir ağacım oldu...
Küresel ısınmaya karşı alınabilecek bireysel önlemler listemdeki tek eksik te buydu. Elektirği gereksiz kullanmıyor suyu idareli harcıyordum. Hatta eskisi kadar müzik setimden müzik bile dinlemiyordum.Geriye sadece bir ağaç dikmek kalmıştı. Sonunda bunuda başarabildim....

O sabah okulda bir duyuru yaptılar. Okulum Çorlu TEMA Vakfıyla bir anlaşma yapmış... İsteyen herkes bir tane çam fidanı getirebilecekmiş.Ağaçların 20 tane olması gerekiyormuş.Bende bunu ilk duyduğumda:

''- Bu kampanyaya bende katılmalıyım.Bu fırsatı kaçırmamalıyım.Mutlaka benimde bir dikili ağacım olmalı'' demiştim. Ertesi gün birkaç arkadaşımla küçücük çam fidancıklarımızı okula getirdik.Herkesi bize gülmeye başladı.Onlara göre bu ağaç dikme işi çok gereksizmiş.

''-Bir ağaç için derslere mi girmiyorsun.Ne kadar saçma!''diyorlardı.Ben dinlemiyordum bile onları.Bana göre onlar Dünyalarını bekleyenlerden bile habersizdiler...Böyle insanların ne kendilerine ne ülkelerine neden Dünyalarına bir hayırları olurdu. Neyse ertesi gün bindik arabaya.Çorlu TEMA Vakfının arazisine gittik.Bütün okullar için ayrılmış yerler vardı.Bazıları ağaç doluydu.Bazı okullar daha ağaçlarını dikmemişti.Ben ise fidanımı dikmek için öylesine sabırsızlanıyordum ki...

Önce fidanlarımızın büyüyecekleri çukurları kazdık...Sonra teker teker fidanlarımızı yeni yuvalarına diktik...İlk cansularını kendi ellerimizle verdik.... Artık fidanlarımızdan ayrılıyorduk.Ben kendi fidanıma bir işaret bile koymuştum....

O gün büyük bir mutluluk ve huzur içinde evime döndüm...Dünyamız adına İnsanlık adına küçükte olsa bir iyilik yapabilmenin sevinciyle....Birde hala Dünyamızın çığlığını duymayanlardan daha farklı olduğum için seviniyordum.....

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 24
: 1443
Kayıt tarihi
: 01.09.06
 
 

9 kasım 1994 Çorlu doğumluyum. Öğrenciyim. Resime meraklıyım. Güzel resim de yaparım. Yaşamı ve insa..